14:27
מהו עיסוי אירוטי

עיסוי ארוטי הוא סוג של עיסוי המתמקד במיוחד בגירוי של אחד מבני הזוג או של שניהם.

מפגש עיסוי עשוי לכלול מגע חושני או מיני על מנת להגביר את רמת העוררות.

אין זה נדיר שאדם המקבל עיסוי ארוטי חווה תחושות עזות של הנאה ולעיתים אף אורגזמה.

עיסוי ארוטי הוא סוג של עבודת גוף חושנית המבוצעת בדרך כלל על ידי מעסה מיומן. ניתן לתת ליחיד או לזוג.

העיסוי נעשה בדרך כלל עם הידיים, ומתמקד בראש, בצוואר, בכתפיים, בזרועות, בגב ובישבן. האדם שמקבל את העיסוי בדרך כלל ילבש סוג כלשהו של לבוש (כגון תחתונים) ועשוי גם ללבוש מגבת מסביב למותניו לצניעות.

ישנם סוגים רבים ושונים של עיסויים ארוטיים שניתן לעשות כדי להשיג מטרות שונות. חלקם נועדו לסייע בהפחתת המתח בגוף, בעוד שאחרים נועדו להגביר את הגירוי המיני או לשחרר מתח מיני.

עיסוי ארוטי הוא סוג של עבודת גוף שמתבצעת מתוך כוונה ליצור תחושות של רוגע וגירוי מיני.

המילה "אירוטי" נגזרת מהמילה היוונית erotikos, שפירושה "נוגע לאהבה". במילים אחרות, ניתן לראות בעיסוי אירוטי סוג של משחק מקדים.

חשוב לציין שאין לבלבל בין עיסוי ארוטי לעיסוי חושני או מסורתי. הכוונה מאחורי עיסוי אירוטי היא ליצור תחושות של עוררות מינית ורגיעה, בעוד שלעיסוי חושני או מסורתי אין כוונה זו.

במילים הפשוטות ביותר, עיסוי ארוטי הוא עיסוי חושני. זוהי צורה של "עבודת גוף" שבה המקבל אינו לבוש באופן מלא או חלקי, והנותן משתמש בטכניקות שונות כדי להירגע ולעורר את המקבל. https://elitediscrete.com/region/Discreet-apartments-in-Rishon-Lezion.php

היתרונות של עיסוי ארוטי הם רבים. הם יכולים לגרום לך להרגיש רגוע ומאושר יותר, להגביר את החשק המיני, לעזור להקל על הכאב, לשפר את טונוס השרירים ולהפחית מתח.

עיסוי ארוטי הוא סוג של עבודת גוף המשמשת ליצירת שחרור פיזי ורגשי. האדם שמקבל את העיסוי הוא בדרך כלל עירום, והמעסה ישתמש בידיו ו/או בחלקים אחרים בגופו כדי לעבוד על הגב, הישבן, הירכיים, הרגליים וכו' של המקלט.

ניתן לעשות זאת במגוון דרכים: לבוש או לא לבוש, עם או בלי מגע מיני. זה יכול להתקיים גם באמבטיה או במקלחת.

Просмотров: 68 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar