היי! רק דפדפתי במאמר זה ורציתי להגיב על הפסקה טכניקות עיסוי.

הסתכלתי רק בקצרה, אז אני לא יודע. למען האמת, זה כנראה יכול להיות בכל עיר? מה שלא נכון לגבי מה שאמרת אחר כך. אמרת שהעיסוי הטוב ביותר הוא בעיר היבשת הקרובה למקום מגורים או עובדים. זו דרך יותר נחמדה להגיד את זה, אבל שוב - זה יכול להיות בכל עיר!?

זה תלוי כמה טוב אתה רוצה שהקוראים שלך יחשבו שזה - מה שיעשה את כל ההבדל בעת מכירת המוצר או השירות שלך... או שזה רק אמור להיות אינפורמטיבי? אם יש לך דעה לגבי מה באמת העיסוי הטוב ביותר, אנא הודע לי מיד! תודה על זמנך ;)

עם כל כך הרבה מרכזי עיסוי בשכונה שלי, זה יכול להיות קשה ללקוחות למצוא את הזמן להשוות ביניהם.

בחלק זה אקיים דיון מעמיק במפעלים השונים וביתרונותיהם.

עלי לכלול מילות מפתח כגון:

... Читать дальше »

Просмотров: 72 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

מלווים מתבלבלים לעתים קרובות עבור מי שעושה את העבודה המינית ואת הזנות. שתי העבודות השונות הללו בתעשיית המין כוללות מכירה ואספקת מין לכל מטרה שהיא. אבל לשני המקצועות האלה יש הרבה קווי דמיון.

שירותי הליווי מסוגלים להעניק חברה, תמיכה, בידור וסיוע אישי מבלי להיכנס לקשרים מיניים עם הלקוחות. כך המלווים מציעים מדריך של גברים שבו נשים יכלו למצוא אותם. המוקדים העיקריים של נותני שירותי הליווי יכללו חברות, שיחה טובה וסיוע בסידורי נסיעות או צרכים אחרים על מנת לבדר לקוחות המבצעים התאמות, מעסיקים מובטחים בטיחות וכו' או עזרה לוגיסטית.

הגדרה: הליווי לרוב אינו מתפרש בצורה שגויה כעבודה ספציפית אחת שכן קיימת בתעשייה זו, הוא מתייחס רק לשירות המעורב שיכול לכלול שירותים רבים כמו חברה או עבודה פתיינית פשוטה המוצעת על ידי זונות ו"מלווים". המיקוד העיקרי של שירות הליווי יהיה לספק ללקוחותיהם מגוון צרכים כגון יופי, שיחה טובה או

... Читать дальше »

Просмотров: 77 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)