14:27
איך לרקוד מרגרה

ריקוד מרגרה הוא ריקוד פופולרי במדינת פרו. רוקדים אותו בעיקר על ידי אנשים מהמעמד הנמוך, ויש לו הרבה קווי דמיון לריקודים אחרים באמריקה הלטינית כמו סלסה או קומביה.

מרגרה רוקדת בדרך כלל בלילה והיא נעשית בדרך כלל למוזיקה חיה. הרקדן צריך לדעת איך להזיז את כפות הרגליים והידיים בו-זמנית מכיוון שהם צריכים למחוא כפיים, להצמיד ולרקוע בו-זמנית. הרקדן גם צריך לדעת לעשות תנועות זרוע חינניות הדומות מאוד בסגנון ריקודים אחרים באמריקה הלטינית.

חשוב לרקדנים של מרגרה שהם ילבשו בגדים רפויים מספיק כדי שיוכלו לנוע בחופשיות מבלי להרגיש אי נוחות. הם גם צריכים נעליים עם עקב שטוח כדי שיוכלו לאזן את עצמם בקלות כשהם רוקדים על משטחים קשים כמו בטון או אספלט.

ריקוד המרגרה הוא חלק מחגיגת החתונה המסורתית ביוון.

שלבים:

1. החתן והכלה עומדים משני הצדדים של רחבת הריקודים מחזיקים ידיים אחד מול השני

2. החתן רוקד לעבר כלתו, אשר לאחר מכן מסתובבת ורוקדת ממנו

3. כשהוא מגיע אליה, היא מסתובבת שוב אל מולו והם רוקדים בחזרה לעמדות המקוריות שלהם

4. חזור על שלבים 2-3 עד לסיום השיר

זהו ריקוד שמקורו ברפובליקה הדומיניקנית. זה נעשה בדרך כלל על ידי שני אנשים וכולל הרבה רעד בירך, דחיפה באגן ותנועות מרמזות אחרות.

הריקוד מתחיל כשהאישה עומדת מול הגבר שיושב על כיסא או ספסל. לאחר מכן האישה מזיזה את ירכיה קדימה ואחורה תוך כדי הזזת זרועותיה למעלה ולמטה בזמן לצלילי המוזיקה. לאחר שהיא רקדה לכמה שניות, היא מסתובבת כדי להתרחק מהגבר וממשיכה לרקוד. לאחר מכן הגבר נעמד מאחוריה כשהיא מנענעת את ישבנה בפניו לפני שהיא מסתובבת שוב. לאחר מכן, האישה חוטפת עליו כשהוא מתיישב בחזרה על הספסל לפני ששניהם מבצעים כמה דחיפות אגן בזמן לצלילי המוזיקה.

ניתן לראות בריקוד זה כריקוד מעצים עבור נשים מכיוון שהוא נוצר על ידן לאחר שנדחקו לשוליים במשך מאות שנים על ידי עמיתיהם הגברים.

המרגרה הוא ריקוד מסורתי ממדינת מהרשטרה ההודית. זוהי צורת ריקוד מעגלית וקיימת כבר מאות שנים. מרגרה מבוצעת על ידי גברים, נשים וילדים במהלך חגיגות כגון נישואים, פסטיבלים ואירועים אחרים. דירה דיסקרטית בחדרה

הריקוד מרגרה הוא ריקוד פופולרי מאוד בחלק המזרחי של אפריקה.

ריקוד זה נעשה בדרך כלל בקבוצה, שבה שני אנשים מתחילים לרקוד ואז מצטרפים רקדנים נוספים. השלבים מאוד פשוטים וקלים ללמידה.

השלבים הם:

- צעד קדימה עם רגל אחת ואז צעד אחורה עם הרגל השנייה

- צעד קדימה עם רגל אחת שוב וצעד אחורה עם הרגל השנייה

- נער את הירכיים מצד לצד

מרגרה הוא ריקוד מסורתי מהודו. את הריקוד מבצעות הנשים בשטח פתוח והוא נעשה בקצב התופים. הרקדנים לבושים בבגדים צבעוניים והם אוחזים זה בזה בידיים בזמן שהם רוקדים.

הריקוד בוצע במשך מאות שנים והוא נובע מהמיתולוגיה ההינדית. הוא בוצע בעיקר על ידי נשים שלא הורשו לעזוב את בתיהם, אבל זה השתנה עם הזמן וכעת ניתן לראות את מרגרה בכל רחבי הודו.

ישנן וריאציות רבות של מרגרה, אך כולן עוקבות אחר אותם שלבים בסיסיים:

- הרקדנית נכנסת לבמה בהליכה איטית - הרקדנית מתחילה לרקוד עם ידה על מותניה - לאחר מכן היא מעבירה את ידה אל הצוואר, הכתפיים, החזה שלה ולבסוף לזרוע אחת לפני שהיא מרימה אותה באוויר

Просмотров: 72 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar