09:00
תנוחות עבור KUNI - 10 תנוחות עסיסי ביותר עבורך הערב

כמו נשים אומרים: "cunnilingus הוא משהו מתורגם". בשנת 2017, כתב העת של מין & martime טיפול במגזין ערכה מחקר שבו 75% מהנשים שנסקרו הצהיר כי אורגזמה היתה בלתי אפשרית עבורם ללא גירוי של הדגדגן. חדירה נרתיקית היא מספיק רק 18%.

התוכן של המאמר

1 למעלה 10 pos

בנוסף, בנות טוענים כי מין אוראלי עבורם הוא אינטימי יותר מאשר חודר. במילים אחרות, זוהי דרך מצוינת להתקרב לשותף.

עמידות סובייטית וחוסר חוק של מידע זרוע מבט לא מדויק כי ליווי הוא משהו היום, שערוריית שערוריית, זה שווה את זה בעובדה זו. עם זאת, היחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין זנות משותפת לחלוטין.

המאמר מכיל את התנוחות הטובות ביותר עבור cunnilingus, אשר יסייע לשפר את חיי המין ולהחיות.

למעלה 10 pos-10

תנוחה חכמה במין במשך זמן רב אף אחד לא יופתע. אבל רק יש snag אחד ברגע זה - לא כל עמדה מסוגלת לספק את ההנאה המקסימלית לאישה. כדי לא לפספס את ההזדמנות שלך ולקבל הנאה בלתי נשכחת, לראות את רשימת הודעות מוצלחות עבור cunnilingus, אשר יהיה נוח לשני השותפים.

יוֹרֵשׁ עֶצֶר

עמדה זו היא נהדרת לשחק עם הדינמיקה של כוח. אישה יושבת על העות'מאנית, הכיסא או הרצפה, מחליפה כרית תחת הישבן. גבר עומד על ברכיו או ממוקם על הבטן, והידיים משתמשות לעיסוי קל של הירכיים ותחתית הבטן. דירות דיסקרטיות בחיפה

מציב 69

יציבה זו מעניינת מאוד הן לאישה ועל גבר. הנאה לקבל את שני השותפים באותו זמן. במקביל, כל אחד יכול לשלוט על תואר ומשך של חיבה אוראלית.

רגליים חוצות

אם גירוי ישיר של הדגדגן אינו אפשרי עבור אחד השותפים, אתה יכול להחיל השפעה עקיפה על נקודת אורגזמה. הוא טמון בליטוף העור סביב הפות, שפתיים הנבט והמשטח הפנימי של הירכיים.

דיוויד קופרפילד

תנוחה של מין אוראלי, על שמו של התמקוז המפורסם, כולל שני "טריקים קסומים". בילדה הראשונה שם כרית או רולר מתחת למותניים ויש לו רגליים על הכתפיים של הבחור. במהלך הטריק השני, השותף עם יד אחת לוחץ על הערב של הנערה, שיפור הגירוי, השני חושף את הדגדגן ומעביר את שפתיים המין.

תמיד צריך להתחיל עם המיקום הראשון ולא לעבור לשנייה, בעוד השותף אינו מוכן. אחרת, גירוי יהיה פעיל מדי ולהביא אי נוחות על הילדה.

חלק עליון

כמה בנות מאמן רגישות מוגברת רק בצד אחד של הפות. המיקום "מי הוא נוף העליון" הוא אידיאלי עבור מקרה כזה. הנערה שוכבת על המיטה, מרים רגל אחת ונלחצה אל החזה. השותף הוא על הברכיים על הרצפה, מתכופף על המפשעה. שותף חשוב להעלות את הרגל הזאת בצד של אשר היא מקבלת יותר כיף.

הִתחַלְפוּת

יש גרסה Win-Win של מציצה מסחררת כאשר השותף עושה כמה תנועות לסירוגין עם הידיים שלו, ולאחר מכן שקופיות לאט למטה ואת החבר. קבלת פנים דומה תקפה עבור הדגדגן. הבחור יכול תנועות אור חלופיות, למשל, ליקוק עדין של שפת הנבט, עם אינטנסיבי. אל האחרון כולל שאיבה קשה או תנועה עם האצבעות לאורך שפת הנבט.

קערה של כיף

עבור אופציה כזו, כל מיקום ראשוני מתאים. עבור שותף זה יהיה יותר נוח להיות מאחורי השותף או לשכב מול זה. "הכדור של כיף" כולל לא רק ליטוף קליטוריס, הפות, אלא גם מעבר אחורי. לפני תחילת תמריץ, חשוב לדון עם שותף ברגע זה.

עמידות רוסית ומידע פגם הולידו תצוגה שגויה כי הליווי הוא משהו היום, הוא מאולח, עובדה זו צריכה להיות shone. רק לעתים רחוקות שמבין כי שירותי ליווי בישראל אין להם שום שיתוף עם זנות.

עבור בנות רבות ללטף חור אנאלי - זה טאבו.

סגנון כלבלב

בתפקיד זה, השותף מאחורי, תוך תשומת לב רבה יותר למעבר האחורי. יד אחת הוא מלטף את המשטח הפנימי של הירכיים, ישבן שותף, השני מגרה את הדגדגן. השילוב של cunnilingus ו aneles ייתן תחושה בלתי נשכחת לנערה, יחזק את ההתרגשות שלה.

מחווה ניצחון

השותף שוכב על קצה המיטה עם הרגליים מורמות. בעמדה זו, הרגליים חשובות לא ללחוץ על החזה, אלא כדי להמיס אותם בצורה של האות "V". השותף בו זמנית עומד על הרצפה על ברכיו, והישבן דוחס את ידיו, שבץ את פני השטח הפנימי של הירכיים או לוחצים על הבטן.

לִשְׁאוֹב

בתפקיד זה, הבחור הראשון נשיקות בעדינות ומוצץ את הדגדגן מעט, ולאחר מכן יוצר תחושה של חלל ומתחיל לעבור למעלה ולמטה עם לכידת המין. אחרי כל "הידוק" אתה יכול לבלות את הלשון שלנו בכל הפות ולחזור על המעגל שוב. תחת הירכיים של הנערה אתה יכול לשים כרית או רולר.

למרות העובדה כי בחורים רבים יש בחדות שלילית מתייחסים cunnilingus, יש מי משוגע עליו. זה עבורם כי הבחירה זו נוצרה. הנאה היא דבר דק, ואתה צריך ליצור את זה עם תרגול.

Просмотров: 124 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar