06:49
שיעור ריקוד מרגרה

בשיעור ריקוד מרגריטה, ריקוד ושתיה הם הדרך לסובב ראשים בחתונות, מסיבות או אירועים אחרים! שיעור הריקוד של מרגריטה הפך להיות יותר מסתם שיעורי ריקוד קריביים בפיטסבורג. בשיעור ריקוד מרגריטה נוכל גם ללמד אותך איך לפתוח עסק משלך לתכנון אירועים בצורה מהנה ופשוטה. שירותי ליווי

חוג ריקוד מרגריטה הוא מקום מצוין לאירועים מהנים ומשעשעים, תוך שמירה על מקצוענות תמידית בעיני האורחים שלכם. אנו מתגאים בשירות האיכותי שלנו שפונה לכל אלה שרוצים אירועים בלתי נשכחים עם אוכל טעים שיפתיע את בלוטות הטעם שלהם.

החוקר רצה לקחת שיעור על ריקוד מרגריטה הידוע כסוג סמבה לטיני. לאחר שקיבלה את רשימת השיעורים, היא צמצמה את החיפוש שלה ובסופו של דבר קיבלה על עצמה שיעור מיוחד של חום אפרו-קריבי שבו הם שותים "מארגס" בזמן שהם מנסים מהלכים שנשמעים כמו מילים בספרדית.

ליז לקחה שיעורים רבים אבל זה היה ללא ספק הכי ייחודי. היא אישית אמרה שזה כיף, אבל לא למתחילים.

הדבר הראשון שאתה רואה כשאתה מגיע הוא הרחובות האפלים ואורות הניאון בפינה המטושטשים בפוקוס על ידי הצל שלך מעל המסלול הלוהט שבו יושבים אנשים, שותים מרגיס ומקשקשים כאילו זה לא טאנג. אתה מוצא את דרכך פנימה כדי למצוא חדר אחד מלא באנשים מכל הרקעים השונים שלומדים סלסה, מרנגה ושפות כפולות.

הקדמה: אנשים בחברת משחקים הנדרשים להשתתף בהדרכות הובילו

שיעור ריקוד של מרגריטה מונטויה מתקיים בכל יום שישי בשעה 21:00 בערב

מרגריטה מונטויה מלמדת קורס ריקוד שכותרתו "שיעור ריקוד מרגריטה". שיעור זה מתקיים בכל יום שישי, החל מהשעה 21:00.

קורס זה הוא מחקר מעמיק וחקירה של זנים שונים של הריקוד הקובני הפופולרי. לא רק ריקודי פולקלור אלא גם סגנונות עכשוויים כמו סלסה, צ'ה-צ'ה-צ'ה, מרנגה ורגאטון. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בירושלים/

מדריכות הקורס: מרגריטה מנסו - מרגריטה מונטויה

Просмотров: 67 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar