13:52
מה זה סקסי, איך להגיע, זוגות מרוצים לעשות במיטה. אולי מה שאנחנו יודעים נראה לענות!

אחרי כמה שנים, איך כולם נמס, חיים יחד, תשוקה ומינית ההצהרה בין השותפים בדרך כלל שוכנת. זה משחזר את ההיפותלמוס בכל פעם אנו חווים משהו חדש. כאשר המין שלך הופך להיות איך כולם יודעים, שגרתי מאוד צפוי, דופמין נעשה במידה פחותה ופחות פחות. ב התוצאה שאתה מרגיש את החיים האינטימיים עם השותף שלא, זה הפך מרתק כמו קודם, ושניכם יש שעמום במיטה. להגיש בעצמך עובדה אחת, כי במילים אחרות, החידוש זה ספייס בחיים שיכולים לגרום לפריצות דופאמין ולהחזיר אותנו תשוקה.

התוכן של המאמר

1 וריאציה תשוקה 2 סימום הורמונלי 3 מקור השראה

שנות תשוקה

קבוצת מדענים מארבעת מוסדות אמריקאים ניתח את המקרה 30 747 בנים הטרוסקסואלים למבוגרים וגברות מי, בפעם האחרונה חיו במשך שלוש שנים עם בני זוגם או שותפים.

הרוב המכריע של המשתתפים (83%) אמרו כי ב הנוכחי של 6 החודשים הראשונים היה מרוצה משלהם, איך להתבטא, חיי מין, לאחר מכן רמת שביעות רצונם הפכה סביר יותר לשינוי. כחצי ראיינו (55% נשים, 43% מהגברים) בזמן הסקר נראה סביר יותר או פחות מרוצה מערכות יחסים אינטימיות, כ -17% ניטרלי, ו -27% גבירותיי ו -41% מהגברים היו אומללים.

של המספר הכולל של המשיבים 38% נשים ו -32% הם טענו כי חיי המין שלהם היו נלהבים כמו בהתחלה. מעצר מיני ותחזוקה של תשוקה היו גבוהים יותר בקרב אנשים אשר בדרך כלל עשה אהבה, קיבל סקס אוראלי יותר, היה אורגזמות קבועות יישמו מעשים מיניים שונים, חיפשו צור מצב רוח מתאים, מתורגל תקשורת מינית.

הורמונליים דופינג 2

זוגות בעלי סקס חם, מדהים, לעשות מאמצים, כדי לשמור על תשוקה בחדר השינה, שלא כמו אלה שאיבדו את זה מזמן לֶהָבָה.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. לעתים קרובות, הלקוחות הם בנים בטוחים, אשר מתכוונים לרווחיות נראה בפגישה, הליכה מתחת לטפל עם בחורה בהירה. הרווחים האלה די די, כך שזה לגמרי לכסות את עצמם באופן אישי לכל הדרוש.

הם עושים מצב רוח מיוחד בעזרת מוסיקה, תאורה, מינית פשתן, לפלרטט, מזכרות קטנות. התקשורת המינית שלהם כוללת עדינה, מילים אינטימיות, דיון של הדדי, כפי שנתייעץ לך כל הזמן, פעולות מיניות ופנטזיות. תארו לעצמכם עובדה אחת הדבר העיקרי שנמשך כדי לדבר כדי להפוך את המין שלהם מרגש לאחר 3 שנים יחד החיים, זה העושר כי זוגות אלה מנסים לעשות במין שלהם חיים.

הסבר על זה הוא רגיל: נוירוטרנסמיטר דופמין - המקור של תשוקה וסיפוק לקוי במוחנו במרכז הנאה ותגמולים. אבל דוהה דומה לא הוא בלתי נמנע וזה חדשות מצוינות. פשוט, אדים צריכים incredit "תבלינים" לחיים אינטימיים, ואז הניצוץ של תשוקה יפנה שוב שלהם חדרי שינה. התוצאות של המחקר הראשון לגלות את הערך של כמה הם חושבים על מה הוא מסוגל כדי לשמור על אבק במערכת יחסים ארוכה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

ד"ר ג'סטין למילר מדגיש: "יש לנו נטייה להתעייף משגרה מינית, באותה עת איך, איך כולם אומללים, פריטים חדשים שונים עשויים לעורר את העניין שלנו במין ".

מקור ההשראה 3

הסקר גילה גם אילו שיטות לעתים קרובות, באופן כללי, נופש מינית כראוי, זוגות מרוצים, באופן כללי, להשתנות האינטימית שלך עָנָיו. הנשאל ביותר, הפעולה הרגילה והמשחק, בסופו של דבר, היתה חושנית עיסוי, מעת לעת, בסופו של דבר, חל על 70% של שותפים שלא איבדו חום מין, נגד 44% מהבנים והגברות המוסריות. כולם מבינים כי השני המרכיב העיקרי של התשוקה המופרזת היה תחתונים ארוטי, שלה מעדיפים ללבוש עבור גברים שלך 71% של סקסי מרוצים נשים.

לאחר מכן, הרשימה מאמצת במשותף של נשמה בעקבותיו סקס בכמה מאיתנו הוא ייעוץ, חדר אמבטיה, מפגש תכנון, מחפש ולעבוד את העמדות האחרונות.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות מאוד, הקונים הם בחורים משגשגים אשר מבקשים להסתכל בהצלחה בפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח מספיק די, על מנת לספק את עצמם באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

ו -56% זוג שמח רואה את הדרך הטובה ביותר להציל את ניצוץ - שיתוף פעולה חופשה במקום רומנטי, או סקס מצוין במלון.

Просмотров: 3399 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar