13:29
כמו ביצים ביצים? - אז בואו נביא אותו מן המוח מן הנאה

במשך זמן רב מכל הצדדים, שמעתי "... סקס הכי טוב", "... הטוב ביותר אובנסיפ", "... הכי טוב יחסים". אבל כמה פעמים אתה יכול לשמוע פרטים קטנים של איך עדיף להבין את הרצונות העמוקים ביותר לכאורה את השאלות הכי מביכות? קח למשל ביצים זכר: "מה לעשות איתם? אֵיך? ואם יש צורך לעשות שום דבר בכלל?-. טוב מאוד להדגיש מה וכמעט כולם גבירות כמו ביצים גברים.

התוכן של המאמר

1 יחסים טבעיים לגירוי ביצים 2 מחקר של גירוי טכניקות שונות ביצים

עם כל זה, החברה הנוכחית צרחה לבסוף לחשוב על סקס מודרני, כמו על רעיון תיאטרלי, על חגיגה חלקית, איך כולם הם קרבה חושית, ואת היישום החלקי של הדחפים הפיזיים בשר. לעומת חבר, ביצים לא מספיק, כפי שכולם יודעים את הדרמה החזותית, חוק חושני או הנאה גופנית בלבד של הבעלים או השותף. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש כי המטרה שלהם תהיה, כמו רבים באים לידי ביטוי, הראשי עבור הקיום, כמו אנשים רבים חושבים על חיי אדם משנית על הניסיון של יצירה, כפי שכולם יודעים, חיי אדם. הם פשוט ... שם.

מערכת היחסים של שותף לגירוי של ביצים אני

לא משנה עד סוף מה, הדברים החלו, הם צריכים להתענג ולסיפוק. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש כי התלהבות יש ערך גדול כשזה מגיע למין. אפילו מאשר הגברת, בסופו של דבר, אין טכנולוגיה אידיאלית, מראה כי היא מוכנה, לשים את זה בעדינות, לחוות משהו חדש, וקנאות כדי לרצות את האיש שלך, יכול להוביל אותו לבלבול, אבל זה בהחלט יהיה להעריך את זה.

ניסויים במהלך יחסי מין עם ביצים זכר, לא משנה כמה אתה אוהב את הגברת, לא צריך, לשים את זה קצת, קורה בדיוק באותו מקום. בהכרח, ראוי להזכיר כי כמו במקרה של כל מיני פיזי, אתה חייב להיות זמן להתחיל לשאול. כמה בחורים אוהבים את זה איכשהו. הדרך היחידה לגלות בוודאות היא לדבר על זה מראש עם בן זוג, כך שהוא יוביל באיזה כיוון של הגברת, בסופו של דבר, לזוז.

כמה גברים אוהבים להרגיש מסמרים על שק האשכים, אחרים - לא.

התקשות רוסית ומידע פגם הולידו למסקנה לא מדויקת כי הליווי הוא בהכרח משהו, עם חרפה, זה מה שיש לשתוק. עם זאת, לעתים נדירות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

מישהו כמו לחץ על ביצים, ומישהו תופס אותו בכאב. להביע את האשכים, במיוחד לאחר שהם עולים, לא, אבל כמה זה נותן הנאה.

מכות חדות, בדרך כלל מזיקות, כמו גם דחיסה מסיבית, וזה יכול לאהוב את האיכרים. זה טוב מאוד להדגיש את מה שהכל בנפרד, ובגלל הביצים של גברים הם רגישים במיוחד, זה גם חשוב מאוד לגלות הכל בפירוט, מאז הפנים בין כאב והנאה דרך chur בסדר.

מחקר כמו רבים חושבים על טכניקות גירוי שונים ביצים 2

יש מספר עצום דרכים לשים את זה קצת לשחק עם ביצים. הנה כמה מהם:

בזהירות clamp תפר (עור בין 2 ביצים) בין אצבעות גדולות למדד. חברתי I בזהירות לבלות את האצבעות שלך, ומאפשר להם להחליק מקצה שק האשכים. לחזור לבסיס האשכים ולחזור.

בדיקה לבלות לשון מכתב מעוקל "W" על ביצים. צריך להתחיל בצד שמאל, מן הרגל. לא כל הגברים באקסטזה מהגירוי של אשכים ופי הטבעת. עבור רוב החבר 'ה, זהו אזור אסור, נוגע אשר הם סוף סוף לגרום רק, כמו רובנו מתייעצים, רגשות לא נעימים. לכן, הקפד לבדוק עם שותף, האם זה מוכן לחידושים דומים במיטה. במקום הבחור יסרב, אתה לא צריך פשוט מתעקש - זה אומר כי ברגע שאתה יכול לעשות בלי זה.

האם זה צריך להיות טוב מאוד בעדינות, כך השותף משמש נוגע ויכול להירגע, ואחרי זה, מה שנקרא למעשה - לקחת ביצים.

לקחת בנפרד בפה שלך ביצה אחת. הכל כבר זמן רב ידוע שיש משהו, לקחת את שתי הביצים עם השפתיים, כי זה, בסופו של דבר, אולי להיות מנסה בשל פעולות שיניים. זה יהיה רע אם לא שמים לב מה עדיף להתמקד בכל ביצה לְחוּד. יכול, באופן כללי, להשתמש בשפה למעגל מעגלים רחבים סביב ביצים, עם כל זה קצת מתנודד.

כמעט כל הגברים אוהבים לאסוף כדי לעורר את החברים והביצים שלך, כך השותף נראה מועבר הנאה כפולה. זה יכול להיות שזה מספיק כדי לקחת כף הביצים מלמטה, בלשון מעטה, להתחיל קצת מעסה אותם, עושה מציצה. או, לשים את זה בעדינות, לשים על הברכיים ולהתחיל ליקוק ביצים מלמטה גורפת, בצדדים, והאיש בינתיים יכול בלי עזרה של אחרים לְאוֹנֵן. הקרן לשמור בראש כי זה בלתי אפשרי ביצים, בסופו של דבר, ללהטט ביד, כמו במקום האם זה יהיה כדורי פלדה קטנים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה צריך הביצה השמאלית להישאר שמאלה, ואת הנכון - נכון. מתפתל אותם, אתה יכול להחיל נזק עצום.

ויברטורים הם לא רק עבור סקס יחיד. שלח לעצמך עובדה אחת כי עבורם יש בדיוק יישום במיטה עם שותף. השתמש ויברטור כדי לעורר את האשכים הוא מאוד מסודר, כי זה, באופן כללי, נותן ויברציות מסיבי על בד עדין וכך איבר רגיש. אבל אפילו רטט עדין לתקופה קצרה של זמן יכול להיות נעים לאדם.

אתה יכול לקחת קצת virotor מלמעלה על הקנה של חבר, מבלי לגעת בראש, מאוחר יותר לעבור את האשכים, וכיצד להתבטא, תנועות רדיאלי מוענק כל ביצה. ויברטורים שונים, זה מספיק כדי לבחור את המצב הקטן ביותר עשוי גם צריך רק כמה דקות, אבל אלה שתי דקות לדפוק יכול להיות מדהים עבור האדם.

נערות ליווי בחיפה

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. כולם יודעים שיעזרו לקשיים בכמה מאיתנו רגילים לקריאה, חיי מין.

ללקק את החלק התחתון של הביצים, לטפס על הלשון להתנפח על התפר בין 2 ביצים, התהפך בתפר, מאוחר יותר סביב התחתונה, כפי שרובנו התרגלו לקרוא, ביצים נכונות.

התקשות סובייטיות והתקינים של מידע זרקו שיקול דעת שגוי כי ליווי - יש צורך להשתיק משהו כברירת מחדל, עובדה זו. עכשיו לקרוא יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

פחית בדיקה על מנת לתאר את שמונה של שתי ביצים. במקום 100 אחוז דקל הן ביצים ומושכות להם קצת. אתה יכול, בסופו של דבר, לשמור ביד ושבץ. יש צורך לפעול בסבלנות ובשביטית: מתון לעשות חידוש בכך כולם נמס, חיי מין, נסה תנוחות וטכניקות שונות, "תוציא אותו" סקס מעבר לגבולות חדר השינה. הרגע יבוא כאשר האיש עצמו יבקש ממך "לשחק" עם הביצים שלו. מיד אז הוא יכול, בסופו של דבר, ליהנות פעולה זו.

Просмотров: 130 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar