15:46
היה פיטורים למין - מה לא בסדר איתי, וכיצד לתקן את זה?

הגיע הזמן לדבר על סקס. ליתר דיוק, על דילילות של מרכיבים סקסיים, אשר כמות עצומה של נשים. בשל העובדה כי נושאים דומים "nonysical" אינם מקובלים לפרסם, כמה אנשים יכולים להרגיש כמו בודד או יוצא דופן.

התוכן של המאמר

1 סקס הפך מגעיל! 2 אני חוששת בפעם הראשונה! 3 ציד מין בצד!

סקס או מחשבות עליו ברגע אחד הפך מגעיל? אימה מתעוררת לפני תאריך? לצוד כדי לקבל ניסיון סקסי מחוץ למערכת היחסים הנוכחית? אם משהו שונה מן אחד המפורטים בשבילך, מאמר זה יהיה שימושי בשבילך. להלן הסיפורים של 3 נשים עם אינגלים דומים, גם טיפים וטיפים לכל אחד מצבים.

סקס הפך מגעיל!אני

- עם בן הזוג שלי אנחנו חיים כמעט שמונה שנים. שנינו עבור 30, לגדול שלושה תינוקות. אנחנו שותפים מצוינים, לגמרי למצוא שפה משותפת באופן כללי הם מאושרים יחד. אבל במין העתידי הקרוב התחיל להילחם בי.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. קל יותר להזמין Escaled, אשר יקצה מעמד יעשה חברה נעימה.

הנקודה היא בהחלט לא בליבידו: בן הזוג תמיד היה גבוה יותר, אבל למדנו למצוא פשרה בנושא זה.

אני, כמו קודם, חווה התרגשות אוננות (בן הזוג שלי לא יודע על זה). סקס היא מתלהבת 1-2 פעמים בשבוע, אורגזמות הן כמו בן זוג, ואני ... אבל אני לא יכול לקבל חולה מן התחושה כי התהליך עצמו הוא מלוכלך קפוא. לא היו בעיות דומות עם שותפים אחרים, ולא היה עוד מערכת יחסים ארוכה עם אף אחד. זה מאוד מונע ממני להיות מאושר עם קרבה ומשפיע על איכות החיים הכי סקסיים שלנו. אני עצמי כל כך על מחשבות כאלה, אבל אני לא יכולה לעשות שום דבר. מה לא בסדר איתי?

תשובה

ראשית, לא ייאוש: אתה לא לבד! כדי להבין את הדילמה, בואו לפנות לאופי של סלידה. סלידה היא מנגנון נפשית אדפטיבית (מלומדת) שמאכילה אותנו להתרחק מכל מה שהרגשה הזאת גורמת. תשוקה סקסית, להיפך, מאלץ אותנו להתקרב לאובייקט שאנחנו אוהבים.

הוא אישר כי קשרים קוגניטיביים בין ההפעלה לבין דיחות במהלך המין מעורבים באופן אינטנסיבי. מחקר שנערך לאחרונה על נושא זה הציג ניחוש כי התרגשות סקסית פיזית יש השפעה על הגוף ואת המוח מסוגל לדכא תחושה של סלידה. זה מסביר את העובדה כי במהלך מין כמה גורם (מים של הגוף, ריחות, מעשים שונים) יכול מיד לדחוף ולנעוץ. במילים אחרות, אם ההתרגשות היא בהתחלה, ירידה מגעילה. זוהי חדשות טובות, למשל, לזוגות אשר הרצונות הסקסיים שלהם לא חופפים.

אז נסו להביא את עצמנו למצב של התרגשות חזקה לפני שתתחיל לקיים יחסי מין עם בן הזוג שלי. נסה גם להבין מה בדיוק אוננות שונה ממין עם שותף. אולי יש משהו חסר לך? בטן לשלב את הרגעים האלה בחיי סקס משותף שלך. וכמובן, את האפשרות הטובה ביותר יידונו בפירוט עם סקסולוג שלך.

אני חוששת פעמים קודם!2

אני בן 21, ואני עדיין בתולה. כמעט תמיד אני לא מודאג במיוחד, אבל מעת לעת יש מחשבות לחוות יישומים עבור היכרויות. אבל יש בכלל חרדה, ואני לא יכולה להעז! אני חוששת ששום דבר לא יקרה גם בפגישה כל קשיים יתעוררו. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

תארו לעצמכם את התרחיש הטוב ביותר. הוצגה? ועכשיו מנסה להבין מה סביר להניח לא יקרה.אנו אופייניים לחוויית יתר והיפרבול ולפעולות במצגתנו. ברוב המקרים, פנטזיות אין שום קשר למציאות. אבל מסיבה כלשהי אני מרגיש את זה לאבד זמן. ואם אני מאבד את הבתולים שלי, איך אני אז תתמודד עם חרדה על זה?

תשובה

תקשיב לעצמך ולנסות להבין אם חרדה יש ​​השפעה על תחומים אחרים של החיים שלך? אם כן, כרגע הגיע הזמן להתחיל לעבוד עם פסיכואנליטיקאי כדי לרכך את האזעקה. זה יכול להיעשות באינטרנט או בטלפון.

לשוחח עם חברים על ניסיון סקסי הראשון שלהם. כנראה הם עצבניים לא פחות ממך. אחרי הכל, כל אימת שאנו אוהבים במיוחד על סקס עם אדם בפעם הראשונה, אנו מוצאים את מה שהוא אוהב, להסתגל אליה, לנסות טועה. זה בכלל לא תלוי על החוויה המינית הקיימת.

כאשר יש לך קהות חושים לפני פגישות, האם יש רעיון מוגדר שגורם אימה? אם כן, ואז לנעול אותו ופליז כאשר רגוע. אולי אתה חושש שזה יזיק? אבל בדרך כלל החושים הנגדיים הם זמניים, וייתכן שלא יופיעו כלל. הכל תלוי במצב הרוח שלך. או שאכפת לך כי אתה לא יכול לעורר בגלל ההתרגשות? זכור כי זה נורמלי לחלוטין.

יש לך כמות עצומה של שיטות כדי לקבל תענוג אחרת. כדי להרגיש בטוחים יותר, רק במקרה, גלול מבעד לראשו של תוכנית פעולה משלך עבור הגרוע ביותר, על פי התצוגה שלך, תרחישים. אבל אנחנו לא צריכים לשכוח כי בשבילך סביר להניח, לא צריך להשתמש בהם.

סקס לצוד בצד! 3

- השותף שלי עוסק בתשע. בגלל המגיפה, נישואים היו צריכים לדחות, אבל שנינו כבר תופסים את עצמם כזוג נשוי. יש לנו דברים יפים, אנחנו מעריכים ואוהבים זה את זה, ואני שמח להתחתן איתו. אין שום דבר שאני רוצה להשתנות במערכת היחסים שלנו. מה זה מזל רע?

הצעיר שלי יש לי את 1 ורק אחד (הן בתוכנית סקסית וביחסים בכלל). ומעולם, יש לי רצון לחוות עם אנשים אחרים (בעיקר זה נוגע למין). אני חוששת שהרגשה הזאת של לא ידועה לעולם לא תיעלם!

קראתי על זה עם שותף, והוא מבין אותי, אבל כדי לסייע לי, באופן טבעי, לא מסוגל. אני מבולבל. מודאג שזה משפיע על החיים שלנו בקרוב. ואני חושש להצטער כי אין לך עוד ניסיון מיני יחסים בחור.

מה לא בסדר איתי? מה לעשות עם הרעיונות האלה? הזוועה הגדולה ביותר שלי - שאני אתן בפיתוי ולהתחיל למצוא ניסיון סקסי בצד. שתף את החוויות שלך. תקשיב לשותף: אולי נקודת המבט שלו תהיה מופתעת.ועכשיו לחשוב על מה בדיוק אתה רוצה ממין עם אדם אחר. איך אתה מצייר את זה אינטראקציה אינטימית בדמיון שלך? תוכלו לחוות הנאה יותר מאשר עם שותף? או לקבל ניסיון בעל ערך? בכל מקרה, להפוך את התהליך הזה רעיונות משלך ללא דופי, להביא לשלמות את כל הפרטים.

תשובה

לשוחח איתו. שאל זמן כאשר שניכם נמדדים ויכולים להתמקד בשיחה. בוודאי להזכיר לו שאתה אוהב אותו ולהעריך את העסק שלך. אני יודעת שאני אהיה למען זה לא להתנדל ופצע מאוד שותף. אני בטוח כי הוא לא סביר שיתאימו ליחסים חופשיים. עֶזרָה!האם אתה חושב שהשותף שלך אינו מוכן ליחסים פתוחים, אבל לא שאלת אותו.

בכל פעם אפשר היה לצאת לדייט, נפלתי לתוך קהות חושים. כאשר מישהו הראה לי התלהבות, הייתי עצבני מאוד. כל החברים שלי פורסמו מזמן על ידי חיי מין, וזה הערכה עצמית. יודע שאין שום דבר מגעיל בגיל זה לא לקיים יחסי מין.

אולי סקס עם שותף אחר יהיה לא נוח או אפילו מגעיל. אם השותף שלך מוכן לשלב דומה, לחפש אפשרויות לחוות ביצוע אהבה מושקעת גם, למשל, להזמין חבר ספציפי.

מוסמך לסקרטים חלום לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם חסרי עניין וטקטורים. רק זה בדרך כלל לא רק נקודות חיוביות לעבודה.

אחרי הכל, זה עשוי להיות לגמרי כי מגע מין אקראי בצד לא יעזור לך להיפטר חרדה.

הגיע הזמן לסכם. אם אתה חווה את כל הצלחות המפורטות לעיל - תחת כל הנסיבות לא להיות discouraged ולא לוותר. להיות משוכנע: הכל הוא תיקון! סקס הוא עולם שלם, גדול ורב פנים. כדי להבין איך זה עובד, אתה צריך להשתתף בעצמך כדי ללמוד את עצמך ואת הגוף שלך, גם ללמוד אחד חדש על אנשים אשר חולקים איתך חוויה אינטימית.

Просмотров: 356 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar