13:29
האם זה שווה להסכים למין אני לא רוצה: כמה עובדות על קונספט הסכמה

בקצרה, הסכם מין פעיל הוא כאשר אתה והשותף המיני שלך מסכימים לקיים יחסי מין או להשתתף בכל פעולות מיניות.

התוכן של המאמר

1 בואו לדמיין .. 2 כפייה למין היא לא נורמלית. לעולם לא. 3 מערכת "תפוחי אדמה חינם" (צ'יפס) 4 סיבות מדוע יש לנו יחסי מין בהיעדר תשוקה 5 כאשר סקס ללא הסכמה טובה? 6 מה לעשות אם הלחץ הוא לשים עליך

הסכם מיני הוא תקשורת מתמדת; אתה והשותף שלך חייבים לשמור על קשר אחד עם השני במהלך כל פעילות מינית כדי לוודא שניהם נוחים מה אתה עושה.

ללא שם: בואו לדמיין ... ללא שם: אני

לאחר יום עבודה עסוק וגידול ילדים טטיאנה * לא רוצה לקיים יחסי מין עם בן זוגו (* שמות והמצב בדיוני).

אבל ילדה בת 30 אומרת שזה, עם זאת, הדרך המהירה ביותר לעזור לה להירגע ולתת, משאיר מאחורי הקריירה חוויות הביתה.

זה יכול להיות לעומת חוסר מוטיבציה ללכת לחדר כושר - כאשר ההכשרה מסתיים, אנדורפינים להציף את הגוף, גם אם המחשבה הזאת על מאמץ פיזי לא לגרום כל דבר מלבד חידוש.

ישנן סיבות רבות אשר אנשים יש סקס, גם אם הם לא רוצים את זה, ואת ההשלכות יכול להיות גם טוב רע, תלוי למה אנחנו עושים את זה.

אם סקס "דרך אני לא רוצה" לא הביא שום הנאה ושמחה, תוצאה של מין כזה חוק עם ההסתברות הגדולה ביותר יהיה שלילי.

כפייה למין אינה נורמלית.

עמידות סובייטית ומידע פגומים רץ בדעה הלא מדויקת על העובדה כי הליווי הוא למעשה משהו שהוא משהו רע, יש צורך להשתיק אותו. אבל היחידות מבינות כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

לעולם לא.2

ההבדל בין סקס, כאשר אתה לא במצב רוח, ואלימות מינית או כפייה היא הסכמה.

כפייה מינית כוללת התנהגות שאינה תמיד פלילית, אבל בדרך כלל במידה זו או אחרת - פוגעת. אם אתם מרגישים שאני חייב לומר "כן", כך שהשותף מפסיק אותך להתיישב, ולבסוף, פוגע מאחור, מדובר באלימות מינית, ולא למין בהסכמה הדדית. דירות דיסקרטיות במרכז

נשים רבות לא מחשיב אותה אלימות מינית: הם חושבים שבן הזוג הוא פשוט עיקש מאוד, והיא עייפה מכדי לשבור בטווח ראשו למיטה. אבל העובדה כי אלימות מינית אפשרית גם במסגרת חיי משפחה - כי עבור סקס יש צורך לקבל אישור ואת הרצון של שני הצדדים.

זה נקרא קונספט הסכמה פעילה.

מערכת "תפוחי אדמה חינם" (צ'יפס) __ צ'יפס

באנגלית יש מערכת בשם "Fri תפוחי אדמה". באנגלית, זה נשמע כמו "צ'יפס", מורכב מן האותיות הראשונות של חמישה תנאי מפתח של מה שהסכמה מרמזת.

F - נתון בחופשיות / בחירה חופשית

הסכמה היא בחירה שאתה עושה ללא לחץ, מניפולציות או תחת השפעת סמים או אלכוהול.

R - הפיך / אמינות

תמיד יש לך זכות לסרב. גם כאשר כבר התחלת לנשק. גם אם הוא כבר ירה בחצאית. גם אם אתה כבר שוכב במיטה, והוא מוכן לסיים מדקה לדקה.

אני - הודיע ​​/ מודעות

אתה מסכים לכל תרגול מיני רק כאשר יש לך תמונה מלאה של תוכנית הפעולה של השותף. אם השותף מניח אותך לפני מעשה מיני, מה ישתמש בקונדום, ולאחר שהוא מסרב אותו, הסכמה אינה נחשבת פעילה, משום שהתנאים אינם מכובדים.

E - נלהב / אנתוסיאסם

כשזה מגיע למין, אתה צריך רק לעשות מה שאתה רוצה לעשות, ולא, לדעתך, השותף מצפה ממך.

S - ספציפי / קונקרטיות

תגיד "כן" לפעולה אחת (לדוגמה, עבור לחדר השינה לנשק) לא אומר שאמרת "כן" למשנהו (למשל, לקיים יחסי מין).

הסיבות שבהן יש לנו יחסי מין בהיעדר תשוקה 3

הרצון לספק את השותף או את תחושת החוב "מנישואין" הוא מוטיבים נפוצים מאוד למין, למרות העובדה שמישהו משותפים אולי לא ירצה בכך.

באמצעות סקס, אנשים יכולים גם לשאוף כדי להקל על תחושת אשמה או בושה, למשל, אם לפני כן הוא נעלב על ידי השותף שלהם. אגב, ידעת כי הביטוי של טינה היה מניפולציה? וטוב אם זה לא מודע.

סיבות אחרות למין בהיעדר תשוקה:

לנסות "להקים תקשורת" עם שותף - למשל, כאשר הצמד מבלה הרבה זמן בעבודה דרך סקס מנסה לשחזר את היחסים, עזב לרקע; שאיפות קריירה - לאנשים רבים אין הזדמנות לישון עם הבוס למען גדל, בלי לחשוב בכלל על חותמת, מי משאיר סקס ללא הסכמה על הנפש שלהם; הרצון להרות ילד - סקס במקרה זה הוא משהו "מכני"; כן, אלימות קשה שם, גם והסכמה פעילה, מדי; פחד מבגידה - חלקן מאמינים שאם בן הזוג שלהם לא יקבל מין במערכת יחסים, הוא יחפש אותו בצד; התקנה זו היא הרסנית מאוד להערכה עצמית.

כאשר סקס ללא הסכמה טובה?4

לפעמים סקס דרך "אני לא רוצה" הוא שימושי. זה קורה אם באמצעות סקס אתה יכול לתמוך ברווחתה או היחסים שלך ב זוג: אז מלכתחילה זה לא אורגזמה והנאה בשבילך, אבל שימור ההרמוניה והסדר.

אז, הראשון: סקס ללא הסכמה טובה, אם זו הבחירה שלך, ללא כפייה, לחץ וציפיות של מישהו; כאשר אתה מציג את זה כמו "מתנה", ולא כמו מוצר או שירות.

שנית: סקס ללא הסכמה טובה, אם אפילו בהעדר תשוקה, אתה חווה שביעות רצון כנה ממה שהשותף שלך נהנה.

אם יש לך יחסי מין כדי למנוע תחושה של אשמה או ממובן של חוב לא טוב. ישר בכלל.

מה לעשות אם הלחץ 5 הוא לשים עליך

לרוץ, יקירתי, לרוץ ..

אבל הראשון לנסות לפחות לדבר עם השותף שלך. תגיד לו על למה אתה לא במצב רוח לעשות אהבה. אולי, על אי-רצון שלך הוא משהו יותר מאשר עייפות רגילה: זה עשוי להיות בעיות בריאותיות - הורמונל או פיזי.

אם השותף נשאר חירש לטיעונים שלך ועם ההתמדה הקודמת ממשיכה ללחוץ עליך על סקס, לשקול מחדש את סדר העדיפויות שלך.

עמידות סובייטית וחסרונות של מידע הולידו תצוגה שגויה כי ליווי - כל זה משהו, פגום, נתון, מה שאתה צריך להזיז. עכשיו כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

מלכתחילה אתה תמיד, ואם השותף שלך לא לשים לך משהו, ולא הגבולות האישיים שלך, למה אתה צריך לסבול את זה?

Просмотров: 119 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar