20:19
גיל חשוב במודל אינטרנט: ניתוח של נתונים סטטיסטיים וכיצד הדברים בפועל

בייצוג של רוב האנשים, מודל האינטרנט הוא אישה צעירה של 18-25 שנים, יופי מסנוור עם דמות מקסימה ופנים חמודים. בפועל, הכל רחוק לא כך. באופן טבעי, הרוב המכריע הם נערות צעירות, אבל גם אם להסתכל לתוך הדף, כפי שכולם יודעים, מודלים מצלמת מוצלח ביותר, אז אפשר לוודא כי יש מספיק, כפי שכולם אומרים, נציגים רבים, איך אנחנו כל הזמן מדבר, קומה יפה, אשר כבר זמן רב היה reroxed בן שלושים. יש צורך להדגיש את העובדה שהם פשוט ממשיכים באופן פעיל סוף סוף לעבוד ולהרוויח אלפי דולר. עם כל זה, צבא האוהדים שלהם מתקרב למיליונים.

בקשר עם זאת, שאלה רגילה מתעוררת: כמה זמן יהיה מודל מצלמת האינטרנט יהיה, כפי שכולם אומרים, את השוק מתאים וכאשר הבנות "בדימוס"?

אילו סטטיסטיקה אומרת

מבקרים באתרי אינטרנט אינטרנט הם בעיקר גברים בגילאי 35 עד 40 שנים. אבל הדגמים שבהם חברים צעירים. לכן:

  • 45% להמציא נערות צעירות מ 18 עד 26 שנים.
  • 40% נופל על דגמי אינטרנט מ 27 עד 35 שנים.
  • הנותרים 15% הם גבירותיי של 100 שנים.
  • למה? נתונים סטטיסטיים דומים להסביר מספר סיבות. כולם יודעים שבמהלך, כמעט כל אולפנים, זה נהיה מוגבל לעבודה לתעסוקה. סוף סוף הם לוקחים רק נשים עד 30 שנה, האמונה כי הם מביאים הכנסה יותר. ואכן, זוהי גישה שגויה שהוטלה על ידי חשיבה סטריאוטיפית כי נוער ויופי - סיבות מכריעות במקצוע זה. 2RS, לעתים קרובות על פלטפורמות על מצלמת אינטרנט יש, כיצד לבוא לידי ביטוי, הגבלות החזרה. במקביל, fooling המערכת לא יעבוד, כי על מנת להירשם, תצטרך להיות מאושר כדי לאשר את גיל על ידי החלת מסך דרכון. In-3, בנות של מופיעים 30, לשים את זה בעדינות, האירוע עצמו לפעמים ללכת למקצוע הזה, כי הם חוששים שהם לא צריכים. קומפלקסים וחשיבה תבנית מבוססת היטב מפריע להם להצטרף לתחום הרווחי הזה.

    כתוצאה מכך, זה יוצא, כפי שכולם יודעים, תמונה כזו: בעיצומו של נערות צעירות, הוא ידוע גם, בונה אכזרי על תשומת הלב של הציבור, כי יש רק תחרותי גדול. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הדגמים הישנים עובדים עם הקהל שלהם, עם כל זה, לא כך לדבר כל כך הרבה על הדירוג ואת מספר המנויים, כי בשוק מצלמת האינטרנט הם "סחורות נדירות". כולם יודעים שכמעט כמעט כל הגברים מתעניינים בגברות של בגילם או מבוגר יותר, וכיוון שרובנו התרגלו לדבר, כך שהמודל בן שלושים השנה בוודאי יתפוס, כפי שכולם יודעים, צבא ענק של אוהדים. צעיר ויפה באתרי האינטרנט של בריכת הבריכה, והנה הנשים המנוסות ביותר ובוגרות - יחידות.

    היתרונות של מודל עבודה עבודה מופיעים 30-35 שנים

    זה עולה איך כולם אומרים, מעט עמוק יותר לתוך פסיכולוגיה וסקסולוגיה. לאחר שתדגישו את העובדה כי נציג המין החלש מבקש את שיא המין והנשיות שלו. במקביל, על פי כל מה שהם אומרים, מקור זה הוא, בסופו של דבר, מתרחש קרוב ל 40 שנה. מתברר כי רק בתקופה של 30 עד 40, הגברת גם מתחיל לחשוב על היתרונות שלו, מזהה את גופו והוא יכול להיות במיומנות, בסופו של דבר, לנצל. הכל יודע שזה, למעשה מעשים על בחורים, כמו סמרטוט אדמדם על השור. הם חייבים להדגיש על ידי העובדה כי הגברות הן כאילו המגנט. מה יכול להראות כמה מאיתנו כל הזמן אומר, אישה צעירה שעדיין לא יודעת שום דבר ביישן? סביר כי האנתרים של משוחררים והגברות המנוסות ביותר יהיו שם חם. יתר על כן, ככל שמודל האינטרנט הישן, כך קל יותר להבין, מה שהחבר יוכל ישירות. ואכן, זה מאפשר לך לגדל רווחים וגם ללכוד את טובה של הציבור. יופי ונוער הוא לא עקרוני ביותר. כולם יודעים שהאחד בעידן הקוסמטיקה והרפואה מפותחים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה להסיר קמטים ולהפוך את העור חלקה - לא מזל רע. אבל ידע בתחום הסקסי והמודעות, כפי שכולם אומרים, פסיכולוגיה זכר לבוא רק במשך השנים.

    מכאן אנו יכולים להסיק כי, למרות הסטריאוטיפים, מודל מצלמת למבוגרים יכול רק להרוויח הרבה יותר כמו רובנו התרגלו לדבר, לסוך נערות צעירות עם אלסטי, כמו רובנו התרגלו לומר, התחת. וכל כפי שרבים באים לידי ביטוי, ולכן, כי זה יהיה כאילו מתן Imers את התוכן באיכות גבוהה ביותר תוכן העונה על הדרישות לשעבר. ואפילו לא צריך לומר כי המודל בן השלושים לא הופך את הבוקט לדאוג איך היא, בסופו של דבר, נראה את המצלמה, השקפת העולם של הקהל אכפת יותר. נערות צעירות הם לעתים קרובות בניין עבודה על העיקרון של לבד. הם גם ביסודו כמו לאהוב את עצמם בעצמם, עם כל הרצון הזה של החברים הם עוברים על כפי שאנו מביעים, את התוכנית השנייה. דירות דיסקרטיות במרכז

    לדוגמה, אחד איך אנחנו כל הזמן מדברים עם מודלים האינטרנט המוכרים ביותר Littleredbunny כבר בן 37. ואכן, עם כל זה הרווחים שלה הוא 25,000 דולר לחודש. וכמה מתבטאים, המפורסמים בכיוון של BDSM Lilyan כבר מזמן כבר מזמן להרוויח מיליון שעה, להרוויח 40,000 דולר ב 42 שנים שלה.

    כפי שאתה יכול לראות, גיל לא משפיע סוף סוף על הרווחים של מודל האינטרנט. להתחיל לא מאוחר ב 25 ו ב 40. שאלה אחרת - אתה יכול לתת לגברים מה שהם צריכים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך כי כישרונות, חירות ותכונות אישיות. רק זה טנדם עם טוב, כפי שכולם יודעים, חברת השיווק, וכפי שכולם אומרים, מאמץ יהיה, בסופו של דבר, יעזור צמה מצב מוצק. על צעיר אחד ו Glea לא רחוק, בסופו של דבר, לעזוב, במיוחד בקריטריונים, כפי שכולם אומרים, תחרות מוצקה כזו.

    Просмотров: 129 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar