21:26
גברים כבר לא צריכים סקס? למה שלו "head hair"

עד כמה קרה? כל רק ואומללות גברים הם רק "אחד", אתה בהתלהבות והוא מוכן לתת לו אותו "אחד", והוא פתאום מתרחק כל כך בעל ערך. מה לעשות עם זה ואתה צריך אם לגלגל היסטריה?

התוכן של המאמר

1 רקע גברים פופולרי ביותר קְרִירוּת

הרקע הפופולרי ביותר של גברים קְרִירוּת

אחד.אָבֵד. אפילו הקצינים המזגדים ביותר מעת לעת נפרעו ממין לטובת שינה בריאה. יום חמורים ומסע ארוך דרך פקקי תנועה במערה למשכורה שלו מקופחים כוחותיו האחרונים. לא לרכוב hysterics ולא מקבל סיבה. זכור איך עצמה נשחקה מלילה, להיות במצב זומבי. להבין ולסלח.

2. דיכאון - חוף של חברה מודרנית. הפרעות מדאיגות, התקפי פאניקה ומחלות נפש אחרות מנצחים מספר גדל והולך של אנשים. לא חושב שרק נשים מעונות על ידי.

בישראל, אין דעות קדומות, אם מדובר בעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מודעים לכך שבתור את האסיקיטן רק רק מלווה את השותף באירוע, תומך בשיחה ובכיתה VIP ליווי תשמש מחוון עמדה.

האיש הצעיר שלך חווה לא פחות ממך, והלחץ עוזב הרבה יותר - הוא לא יכול להתפרץ ולהקפיץ לך בכתף, כי זה אוסר את הקוד הגברי העולמי.

אם האיש לא אומר לך על הדילמות שלך בעבודה, ללמוד ובתחומים אחרים, זה לא אומר שאין לו אותם. מתח. אם אתה ואז לריב, ואתה טלטל אותו עם reproes, מאיפה לקחת רוך ותשוקה? עבודה נצבר עבירות נשמות צ 'אט. במקרה הלא נעים, אתה יכול לאבד דברים.8.

חסר ביו קצב. אז העולם מסודר - גברים נמצאים בשיא הפעילות המינית שלהם במהלך היום, ואת הגברות בערב. כל הלילה בגופו, טסטוסטרון יועתקו, ובשעות אחר הצהריים זה כמעט הופך את השמיכה שלך לאוהל. כדאי לשקול מחדש את לוח הזמנים של המין שלך ולהתאים אותו כך שהוא מרגיש נוח הן. ואת 10 אחוז הנותרים של אלה שעבורם מין לא ממלאים תפקיד חשוב ביחסים או בחיים בכלל. הם רגועים לחלוטין בעצמם ללא סקס. לכן יש לעקוף את השותף בתחילת היחסים - אם אתה מעריץ סקס והכל קשור אליו, אתה לא צריך לבנות רומן עם אדם בעל נמוך. אתה תהיה גלוי על המחלקה, והוא ירגיש רע.

ההרמוני יכול להיות רק זוג שבו שותפים תיאבון מין דומה.

ישנם שלושה סוגים של אופי - חזק, בינוני וחלש. הראשון נדרש מין יומיומי, או אפילו. אלה על פני כדור הארץ כ -10%. די די 2-3 פעמים בשבוע. אלה על פני כדור הארץ הם 80%. כי אתה לא אוהב סקס בוקר? למה? אם אתה לא בטוח של האטרקטיביות שלך בבוקר, באומץ לזרוק את הראש שלך - אדם מוכן לפחות כמה fets. הוכחה לכך - יש לך קודם.4. חסר טמפרמנטים.

חָמֵשׁ. עבודה ב -1. האם אתה לוקח תפקיד פעיל במין, אתה מנסה לספק שותף הנאה, או שאתה חושב שהמוניטין שלך כבר בעצמך מתנה לא יסולא בפז? אם אתה לא משרת את כל הסימנים של החיים במהלך socia, אפילו תובנה ביותר ו preyaging hahal יתחיל לחוות לא הנאה מן המין שלך, אבל גירוי. זה מנסה לנסות אם עם אותו fourome אתה יכול להסיר את המתח, מצטער, אחד הנכון?

6. שגרה. מתי היתה הפעם האחרונה שהצעת לו להתנסות במיטה? וזכור איך הבזירה הביטה בו כאשר הוא שיתף את הפנטזיה הארוטית שלו איתך? רוטין הוא מסוגל להרוס משהו, כולל תשוקה מינית.

7. האם אתה למשוך תשומת לב לשינויים שלו במצב רוח, אתה מעוניין עם כל הלב שלי, או פשוט לצפות את היכולת לגרור את השמיכה בעצמך? גבר, על כתפיו יש נושה רפה, חושב על סקס הרבה פחות רגיל. ועל פעולות פעולות, אין לו כוח.3.

תרופות מסוימות מאוד כואבות בליבידו. תרופות נוגדות דיכאון וכמה תרופות לבבות יש תופעות לוואי מגעילות כאלה. זה שווה להכיר את ההערה לשימוש.

תֵשַׁע. קשיים בריאותיים. עבור רצון בריא לקיים יחסי מין הורמונים. הורמונים בכלל אחראים לכל דבר - זה שווה את זה כדי להתחיל להתעסק, כמו שאתה לא העובדה כי סקס - לא לצוד!

10. פחד מחזרה. אם הבחור היה שובב, הוא יתחיל להתחמם על זה. וככל שאתה הכביש יותר, כך חזק יותר זה יהיה אימה לסבול תבוסה חוזרת ונשנית. לא לטפס לתוך הנשמה ולהרגיע או להתעקש על סקס. זוג רמזים חמים ונפיחות - השאר בשבילו.

אחת עשרה. עודף אוננות.

למלא את חלומותיהם בישראל בקלות, אם אתה נערה ארוטית מן הפדרציה הרוסית. ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 5500 יורו.

הוא היה כל כך מוקסם מאוד לראות פורנו כי הוא פשוט לא היה כוח. "את יודעת, כל הגברים עושים את זה," אמר רחל מוניקה חברים בסדרת הטלוויזיה. אין טעם בבחור לאונן ולהיראות פורנו. אבל כדי לגלות למה סקס עם היד שלו מרתק יותר מאשר איתך, כל אותו שווה את זה.

12. בהפרעת היחסים שלך. לאחר חילוקי דעות מצטברים, או קירור הדדי של רגשות - אם יש קשיים קשים ביחסים, אין צורך לדבוק במין שלהם. זה יהיה דומה לא לפעולה נלהבת של אהבה, אבל על קבוצה של תרגילים פיזיים 2-distinter לעמוד לחלוטין בתהליך של אנשים.

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

Просмотров: 218 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar