20:01
אני יכול לקיים יחסי מין עם טמפון בפנים?

טמפונים - דבר מצחיק. נראה שזה אמצעי נפוץ להגן מפני דם במהלך הווסת, כן? אבל באותו זמן, יש סטריאוטיפים רבים, סוג של "טמפונים יכול לשמש רק על ידי אישה שכבר איבדה בתולים", ובפורומים של נשים אפילו מהבהב את הנושאים של סוג "נראה לי שאני איבדתי את שלי תמימות עם טמפון, מה עלי לעשות.

התוכן של המאמר

1 טמפון ובתולה 2 האם אני יכול לקיים יחסי מין עם טמפון בפנים? 3 מה אם הטמפון גבוה מדי?

זה נשמע, כמובן, זה מצחיק, אבל למעשה - עצוב, כי זה אומר כמה דעות קדומות עליו עדיין חי ולחיות בראשים אצל אנשים. לכן, כאן אתה תדע קצת על טמפונים ועל חיי המין שלך.

טמפון ובתולה

כן, אם אתה יודע על הגוף הנשי ומיניות קצת יותר ממה שנכתב בתנ"ך, סביר להניח שזה ייראה ברור בשבילך, אבל מאז הבנות מספרות מעט מאוד על הווסת, נערות רבות נשאלו באמת.

אז, טמפון ובתולה.

טמפון יכול רק להשתמש באישה שכבר איבדה תמימות - זה נכון?

לא, זה לא כך.

ראשית, אם אתה מדמיין נשפך בתולה כמו סרט צפוף כזה בתוך הנרתיק, כמו בקבוקים עם כמה נוזלים תחת תקע, אז זה לא נכון.

Splava בתולה לא קיים בכלל. יש כתר נרתיקי, אשר יכול להיות בעל צורה אחרת, אשר מקשה על חדירה עמוקה של הפין בנרתיק (אם הכתר הוא צר או שביר, וזה נדיר מספיק), או מאפשר. נערות ליווי באילת

הכאב במגע מין הראשון מתעורר לא בגלל "הפער של התפיסה הבתולה", אבל בגלל הנערה לא יכולה להיות מתרגשת מספיק, בגלל אשר בתוך הנרתיק שלה לא מספיק סיכה, כך החיכוך של הפין על הקיר כאב גורם הנרתיק. כנ"ל לגבי הפרשות הדמים: הם מופיעים בשל פערי מיקרו המתרחשים בשל חוסר סיכה והתרגשות.

בנות הם לעתים קרובות מאוד מודאגים לפני מגע מיני הראשון, כל כך נרגש ולהירגע קשה יותר, בתוספת גבר, במיוחד אם זה ואת הפעם הראשונה שלו, גם, יכול להיות עצבני ולהראות לא מספיק תשומת לב לשותף. לפיכך השלכות לא נעימות כאלה.

לכן, אזור הבתולה לא תפריע לטמפון מתאים לתוך הנרתיק. תחושות כואבות בעת הצבת טמפון יכול להיות שם אם הנרתיק הוא צר מאוד ושוב אין מספיק רטוב (טמפון יבש, אין לו סיכה, זה מסתובב על הקיר היבש של הנרתיק - ומכאן הכאב מתעוררת), אבל זה לא פער של splava בתולה.

שנית, גם אם פאי הבתולה קיים, טמפון הוא פשוט קטן מדי לחדור מספיק עמוק וקרע אותו.

האם אפשר לאבד את הבתולים שלך בגלל הטמפון?

לא אתה לא יכול. גם אם אתה מתווכח בפרדיגמה "חתיכת נהדר" - טמפון קטן מדי כדי לשבור אותו.

בישראל אין דעות קדומות לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי Escoger רק שולחת שותף באירוע, תומך שיחה וללוות אישה VIP מחלקה ישמש כסימן של מעמד.

ובאופן כללי, לומר "איבד תום" באופן עקרוני, זה מוזר למדי: אתה לא לאבד שום דבר, אתה, להיפך, לקבל ניסיון חדש. לא עם טמפון, כמובן, ועם מישהו נעים לך.

אני יכול לקיים יחסי מין עם טמפון בפנים?2

תשובה קצרה: כן, פיזיולוגית, זה בהחלט אפשרי. הנרתיק הוא טוב יותר ממה שאתה חושב (ברצינות, googled איכשהו דילדו - אתה תהיה מופתע, מה שמידות הבנות לפעמים דבקים לעצמם), ולכן ייתכן שיש טמפון ופין בו זמנית.

עם זאת, סקס עם ספוגית בפנים עשוי להיות לא נעים, ולכן:

לאחר יחסי מין עלול להתרחש עם החילוץ של טמפון.

אחרי הכל, אתה בטח לשים את זה בתוך המצאה גאוני זה של האנושות, לא, לא, כן חשבתי: מה אם הוא נופל עמוק מדי, כי אם תחרה שובר, אשר הם מושכים אותו בחזרה? ואם אתה משתמש טמפונים על בסיס מתמשך, אז זה בהחלט לפחות פעם אתה מיהר ... BRRR, אי נוחות, כן?

אז, חודר סקס עם טמפון בפנים יכול להגדיל את הסבירות של צרות כאלה. הכל הוא די הגיוני: אתה לתקוע לתוך עצמך חבר זכר או צעצוע מין, אין מקום ללכת טמפון, והוא יכול להחליק במורד מעל הערוץ של הנרתיק. לא, מבפנים, זה לא יברח, הוא יישאר בנרתיק, רק כדי לחלץ זה יהיה קשה יותר, וזה יהיה הכי לא נעים.

וכאשר אתה לא מסיר את טמפון במשך זמן רב, זה יכול להוביל לתוצאות לא נעימות יותר: זיהום נרתיק ותסמונת הלם רעילה. האחרון - לא רק לפגוע, אלא גם מסוכן מאוד, אפילו קטלני.

אי נוחות ללכת אפילו כאב.

במהלך הסקס, חבר יכול ללחוץ את הטמפון אל צוואר הרחם. במקרה הטוב, זה יהיה לא נוח ולא נעים, הגרוע ביותר (צוואר הרחם במהלך הווסת מתגלה, כפי שאתה זוכר) - זה כואב, במיוחד אם טמפון יהיה נזרק על צוואר הרחם מן הצנצנת. נערות ליווי באילת

אי נוחות.

הנרתיק, כאמור, מרווח, אבל זה לא דלי לחול, בסופו של דבר. בנוסף, נשים רבות יש הנרתיק צר, במיוחד אם הם לא ילדו.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עניין של קשה נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא התאימו בפומבי להראות נשים וילדים. זה יעיל יותר כדי להזמין Esquiten, אשר ידגיש את הרמה יעשה חברה מצוינת.

לכן, כאשר יש בו זמנית טמפון וחבר - הם צפופים שם, וזה מוביל לתחושות לא נעימות או אפילו כואבות.

זה לא יהיה גירוי נוסף, כי אין הבדל מיוחד, מה נפח הוא הדבר שאתה חפירה - דבר שאתה צריך לעשות משהו ליהנות.

לדוגמה, באמצעות ממריץ דגדגן דו כיווני - זה כזה "כותרת" מכתב, אשר ממוקם בנרתיק וממריץ את הדגדגן באותו זמן בחוץ ומתוך בפנים, וזה יכול לשמש בו זמנית עם חוק המין . Yuh, כיף מוצק.

חוסר גירוי של צוואר הרחם.

תחת הווסת הוא רגיש יותר, כך שזה יכול להיות אזור ארוגני נוסף, זה יכול להיות נעים (כולל אורגזמה נחמד) כדי לעורר. טמפון מונע תהליך זה, חוסם את הנתיב לצוואר הרחם. עֶצֶב.

אוזניים וקיצוצים.

כן ברצינות. זה יכול לקרות אם טמפון אתה ממוקם לאחרונה, וזה עדיין קשה, לא היה זמן להיות ספוג בפרשת הנרתיק שלך ואת הדם. אם טמפון כזה (למעשה, האובייקט הזר בגוף שלך) יטרח על הקירות העדינים והרגישים של הנרתיק בגלל בדיחות של חבר או צעצועי מין - זה באמת יכול להוביל את החבורות.

מה לעשות אם טמפון גבוה מדי?3

זוהי התוצאה הנפוצה ביותר והבלתי נעימה ביותר של סקס עם טמפון בפנים. ואם טמפון החליק עמוק לתוך, אז זה צריך להסיר בחזרה בהקדם האפשרי עד זיהום חיידקי בא או הלם רעיל.

זה מה שאתה צריך לעשות: מפגר על הגב ולנסות לחקור את הנרתיק שלך עם שתי אצבעות (הידיים שלך צריך להיות נקי, עם ציפורניים נשוי אתה לא רוצה לעשות זיהום נוסף או להפוך את עצמך, כי האמת?). אם זה לא עובד, נסה לסגת וכיצד להרגיע, מתאמץ שרירי הנרתיק - אולי הטמפון יחמק קרוב יותר לכניסה, ויהיה קל יותר לקבל את זה. או לשים רגל אחת על האסלה (השני לעמוד על הקרקע) ולנסות לחלץ אותו, וזה יעזור לך כוח של כוח הכבידה.

אם זה לא עובד, אז את הפתרון האידיאלי - בהקדם האפשרי כדי להירשם לרופא, כך שהוא מסיר את טמפון. השתמש בפריטים מחייבים של צד שלישי לא מומלץ בחדות, זה יכול להיות מסוכן ופגוע.

נערות ליווי באילת

Просмотров: 262 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar