13:52
אילו בגדים גורמים עוררות של גברים

כל בחורה רוצה להתלבש, כך שהסביבה בילתה את מבטו הנערץ. אנחנו מוכנים ללבוש אפילו נעליים גבוהות לא נוחות, ושמלה קלה בעונה קרה, רק כדי להיראות מדהים בעיני אנשים אחרים. אבל בנות רבות בבחירת תלבושת, מותר על ידי טעויות בלתי הפיכים כאשר ההלבשה כדי לגרום לקנאה של בנות אחרות, ולא כך לגרום התרגשות מנציגי רצפה חזקה. אבל כל השגיאות ניתן לתקן, אם אתה רוצה רוצה לנסות קשה בזהירות לנסות. זה תשומת לב זכר לדגש: ככל שיותר גברים מסתכלים עליך עם הערצה - ככל האפשר את הבחירה של התלבושת. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

חשוב להבחין כי האלמנטים של הארון צריך לבחור לא רק בקטגוריה איכות ומחיר (אחרי הכל, אפילו הבגדים היקרים ביותר באיכות גבוהה יכול לגרום לך מגוחך לחלוטין לא מושך לגברים), אבל בגודל (טוב, כאשר החולצה מתהדקת על ידי החזה, ולא תלויים) ומרקם (שקוף, תחרה, לא כותנה מוצרים). הקצינו את 10 סוגים העליון של בגדים ואביזרים שיהפכו את "הלב" של כל אדם לרעוד מן ההתרגשות.

10) הצוואר הוא מה שעושה את החבר 'ה לחשוב על "חבר" ומונע את העיניים של הנערה. האפשרות הזוכה ביותר כאשר אין לך מה ללבוש, או קר בחוץ, ואתה צריך ללבוש מכנסיים; צוואר אחד, ואדם חושב רק עליך.9) שמלות, מדגיש את דמותו של אדם מאוד אהבה לנערות נשיות. אז כל dresser ו חצאיות תמיד נתפסים על ידי אותם. אם השמלות להדגיש את הנקבה bends, אז ההתרגשות עולה במידה ניכרת.8) בגדים הדוקים אם הוא גולף, זה יהיה להדגיש את החזה; במקרה זה, אתה צריך ללכת ישר (אז לדבר, לשמור על יציבה), כך החזה הוא שוחרר להפליא, ולא sagging. אם זה ג'ינס, ואז תחת אותם צריך להיות רצועות, כך התחת לא היה שטוח, ואת טפסים מעורר תיאבון נראו גלויים.7) תחתונים תחרה, סאטן, שקוף, עם רצועה וללא - תחתונים יפה בכל צורה תמיד נרגש גברים. חשוב רק לומר על התפיסה הפסיכולוגית של צבע. הכי מרגש פעיל לפעול ערכות אדומות ושחורות, אשר מצביעים על כך שהאישה היא טבע נלהב ומוכן לניסויים. תחתונים לבנים מעשים לחלוטין על גברים שחולמים על קרבה לילדה תמימה. פשתן של צבעים בהירים, כגון סלט, צהוב או כתום, לא רק לעתים נדירות מתרגש, אבל לעומת זאת מעייף ומטריד (אחרי הכל, בתוכה לא תיראה כמו תלמידה לא קטנה).6) חוסר פשתן אם אתה לא לשים על השמלה או חצאית לתחתונים ואיכשהו לתת לאדם להבין את זה, כל הפגישה נוספת זה רק לחשוב על אחד סביר להניח שזה מגיע למיטה, הוא לא יהיה צריך גם לעורר.5) תלבושות פירושו לא תחתונים (אם כי הוא גם נרגש מאוד על ידי יבשת מסוימת של קומה חזקה), וכמה תמונות לדאוג לדמיון של גברים רבים. זה יכול להיות תמונה של מורה (חולצה לבנה, חצאית הדוקה, אספה שיער, משקפיים), או תמונה של אישה עסקית קפדנית בחליפת מכנסיים.4) חולצה שקופה או שמלה יהיה נפלא אם בגדים כאלה הם צבעים צבעוניים, תחת זה אתה תהיה בלי חזייה. תשומת הלב של גברים עדיין למשוך את השדיים בתנור שלך, ואתה יכול להיות בטוח כי עם בגדים כאלה הוא לא שם לב על היד שלך מצוירת החצים או צללים מפוזרים, כי כל המוקד של תשומת הלב שלו יהיה פונה לשקול בקושי מכוסה פטמות בד.3) כפתור unbuttoned (או כמה) זה יכול להיות חולצה או חולצה, רצוי על לחצנים. אחד כפתור לא מכוסה העליון יכול להפוך את הדופק של כל אדם הופך. גבולות הנחישות הקבועה עצמם:
  • כך שהתחלפה נראתה לריקה של השדיים;
  • כדי להיות מסוגל לשקול את הפטמות שלך בעת הגמישות.
  • 2) נעלי סטילטו במיוחד אדום. גברים פשוט משוגעים מן הרגליים הידוק, אשר נראה מאוד רזה ומרגש נעליים lacquered אדום. רובם חולמים על הקרבה לנערה שתהיה במיטה בנעליים כאלה.1) Openwork תחרה גרביים משולבים היטב עם חגורה עבור גרביים חזייה. אגב, 90% של קונפליקטים נשואים (עבור אשמתו של אישה) ניתן לפתור בקלות תודה על פריט זה.

    אבל זכור כי בנות מאוד להגזים את התפקיד של בגדים כאשר זה יהיה שווה לשים את אופי ההתנהגות ואת אופן תקשורת עם גבר. אחרי הכל, אפילו את האישה המדהימה ביותר עם המראה יכול להיות תקשורת קר ו unept להרוג את כל הרגשות באדם, כולל התרגשות.

    Просмотров: 3481 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar