21:26
איך להביא את הגברת לאורגזמה שפה - טיפים, איך לעשות cunnilingus

אין דבר נעים יותר לאדם אוהב וללא תשוקה מאשר ליצור, כשותף שלו גונח ופתק מן הנאה. הסימן העיקרי שאהבתו של אדם אחר הוא באמת חזק, זו עובדה, כפי שכולם יודעים כי שותף אחד מעמיד הנאה, כפי שכולם יודעים, השני מעל משלו.

התוכן של המאמר

1 נאמן cunnilingus 2 טיפים ל ביצוע של Cunnilingus

לכן, גברים שרוצים, בסופו של דבר, להביא את ההנאה של השותפים שלהם, מבקשים לגלות איך להביא את הגברת לאורגזמה. מאז ספרי הלימוד על סוג זה של אמנות מינית לא קיים, אנשים צריכים למצוא מידע במקורות אחרים.

נֶאֱמָן Cunnilingi

הבעיה העיקרית היא שאדם לא יכול לדעת כנראה מה בדיוק של מלטפות יהיה אוהב את השותף שלו. לרוב נציגים של הרצפה החזקה בחיפוש אחר מידע על סוג זה של סקס ליהנות רק 2 מקורות.

1 - זה אימון דרך פורנו.

ישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על התרגיל בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים שבתורם, רצועת האקו מלווה רק את הלקוח באירוע, תומכת בשיחה ובמודל הליווי של מחלקת ה- VIP נחשב אינדיקטור למצב.

אבל איך זה מובן לרוב, במצבים הרחוקים מ מְצִיאוּת. להחיל אותם כמו ניהול מעשי לא יהיה בדיוק. 2 הוא הניסיון האישי שלך ממה שכולם אומרים. אבל, שוב, זה לא ממומש לנחש עם נוף של אסק. אחרי הכל, כל הבנות שונות, ואת הטעם שלהם, בהתאמה, גם.

למרבה המזל, סוציולוגים וסקאולוגים הם לעתים קרובות מאוד לערוך סקרים שונים באמצע אנשים כדי לברר פרטים נוספים על האופן שבו האינטימית ביותר שומר החיים האנושי. לאחר ניתוח התשובות של אנשים שאוהבים תרגול עניינים אוראליים בשתי התפקידים, הצליח למצוא, כפי שכולם אומרים, ייעוץ לא ראוי איך להביא את הגברת לאורגזמה שפה.

ראשית, ראוי להיות מודעים לכך שיש כמה מינים של אורגזמות שעשויות לחוות גברת: דגדגן, נרתיקי, מעורב. כולם יודעים שלמרות כמעט כל המומחים בתחום האנטומיה נראה נוטה להבטיח זאת כדי לסמן את האופן שבו הוקמה הסיווג. אחרי הכל, היא מניחה רק את החלוקה על פי העיקרון של גירוי של 1 ואת אותו תהליך פיזיולוגי.

על פי סקרים ומחקר, הגדול ביותר עונג גבירותיי מקבל מן הדגדגן. זה יותר כמו רובנו התרגלו כדי לדבר רגיש חלק מקומות האינטימיים שלהם. לכן, אם אישה, בכלל, בוטחת את בן זוגו, למה זה לא יוותר על השגת הנאה על ידי גירוי הדגדגן שלו.

זה סוף סוף לא רק פיזיולוגי, ו Subtext הנפשית העיקרית. כי אחרי הכל, אם השותף לא פחד לא ביישן תן ליידי ללטף כמה אנשים חושבים המקומות האינטימיים ביותר עם הפה שלהם, אז הוא באמת רוצה לעשות נהנה שותף.

טיפים ל Cunnilingus 2

עצות כל רווחיות נראות אפוא ממושכות כי הם מתקרבים ביותר נשים. אל תפחד לגינוי, ביישן - השותף בוודאי יהיה כל דבר, אם הכל נעשה כראוי. סקסולוגים ונערות עצמם שיתפו דעה על מה שהם אוהבים ביותר. אז, אנו מציעים לך אוראלי, בסופו של דבר, את הכללים או איך לעשות cunnilingus הנכון!

הדבר הבסיסי ביותר הוזכר על ידי הנשים, זה Unhwaken. רוב הנציגים של הרצפה החלשה חייבים קודם כל "קבל" לפני שעבר כמה אנשים חושבים מגע פיזי מסוים. כך זה עשוי להיעשות בעזרת נשיקות רגילות, חיבוקים, משותף הצג ארוטיקה או שחזור של כמה מצבים מרגש.

במקרה, אם אתה מתחיל עם איך רובנו רגילים לדבר, חיבה פעילה הדגדגן, אז אתה יכול, באופן כללי, כדי להשיג רק את העובדה כי overexcitation פיזי הוא סוף סוף איבד רגישות. וכל המעשים שבוצעו איתו, יהיה כואב עבור ילדה.

ליטוף עצמם הם גם הכי טוב להתחיל מן הכי הרבה מקומות רגישים. לדוגמה, עם היפ, הישבן, בטן, יורד באופן שווה מתקרב לעצמכם איך אנחנו כל הזמן מדברים עם הראשי. תארו לעצמכם עובדה אחת כי גירוי של הדגדגן עדיף להפסיק צעד קיצוני כאשר אישה תהיה מתרגשת למקסימום.

כדאי לדעת כי לא כל הדגדגן רגיש זהה מכל הצדדים. על פי התנהגות השותף, יש צורך להבין בו זה יהיה יותר נעים, ועוד פעיל למצוא את רוב, כפי שאנו מדברים כל הזמן מפלגות רגישות. לְהַשִׂיג הרגשות החזקים ביותר יהיה קל יותר, אם השותף עצמו, עצמה, יספר, חיבה פנימה מהו ההנאה ביותר לעשות את זה.

גסותו היא די הרבה. חיבה נעימה - לא אומר חזק. חומרת הרגשות היא לא, לשים את זה בעדינות, תלוי בפעילות ובחוזק. רק מהמשך שלהם. הכל ידוע לעובדה שהתנועות מדויקות יותר ויותר שפתיים ושפה, במיוחד, כיצד להביע רגשות נעימים גם יועברו לגברת. במיוחד נעים לליטוף במכרז הנערה כרגע כשהיא כבר קרוב הישג אורגזמה.

כמעט כל הנשים נראה הראשי כאילו ליטוף אוראלי מן האדם שקופיות מכרזות ומעיתונות רכה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שאין בנסיבות (רק אם השותף לא ישאל לבסוף), אין צורך גם להראות גסות והתמדה כאשר קליטוריס ליטוף.

טעות לא גילה וכואבת היא כניסתה של שיניים. כולם יודעים שאי אפשר סוף סוף לעשות! אם הם נושכים את הדגדגן, זה לא רק להיות כואב מאוד ומאה אחוז משולל תחושת הנאה, ואת השיטה להרוס אותו.

מה עוד הוא מאוד ביסודו - זוהי מבחר של יציבה. היא חייבת להיות נוחה קודם. לא רק לנסות לחזור כמו שחקנים מפורנו. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי לתזמורות שלהם הם המציאו בדרך זו, כך שהמפעיל היה קל יותר לירות בכל התהליך, כפי שרובנו התרגלו לדיבור. זהו עניין אישי, הדבר היחיד שניתן להודיע ​​הוא: התנוחה מחויבת להיות כזו שבתוכו אפשר היה לזמן רב, בסופו של דבר, לחוות אי נוחות וכאב.

כמו כן, כדאי לדעת איך זמן COF לעשות fisterg, להביא את הנערה למקסימום של הנאה! זה ניתן למצוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

אם אתה מבין את העצה הזאת, אתה יכול להביא את השותף שלך לאורגזמה חזקה מאוד. גם לא לשכוח את מצב הרוח של הגברת ולהתעלם את בקשותיה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לשים לב לעובדה שאני עוזר זוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

ראוי לציין כי לא כל הבנות מעריץ cunnilingus. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה זהה חל על מציצה לגברים. זה קשור לעתים קרובות הרגישות overestimated של הדגדגן. כמה נשים, באופן כללי, לחוות כאב עם מגע אחד אליו. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה טבעי, יש, כמו הרבה מטפלים, מחסומים מוסריים - הם אומרים, זה מגונה, "לא זכר", "מי עוסק בכלל".

עמידות סובייטית ומידע פגזו דעה מזויפת על מה הוא למעשה ליווי - כל זה משהו, עם חרפה, כך, מה זה לא הקשיב להיות שותק. עכשיו יש כמה אנשים שיש להם את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין גנרל לגמרי עם זנות.

אם בעיה גרועה בדעותיהם הקדומות שלהם - אתה פשוט לשלול את עצמך. בנות שלפחות פעם עשו את cunnilingus, להישאר רק שמח עם התהליך. יש לציין כי היא אמנות שלמה, לא רק רישיון שגרתי! עם הגירוי הנכון של הדגדגן, הגברת גם גונחת מן הנאה.

Просмотров: 183 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar