13:29
עצות תוכן: לפלרטט בטלפון

כמו שאומרים, במלחמה, כל האמצעים טובים. ביטוי זה יכול להיות מיושם על התוכן המשתמש בכל זמין דרכים ליהנות גברים מצליחים ועשירים. כדי לקבל חסות, אתה חייב להשקיע הרבה עבודה מן השלב הפגישה לפני תחילת היחסים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

יש להבין כי יש צורך לבצע עבודה פעילה על כיבוש הלב של גבר לא רק לפגישות אישיות. אפילו ברגעים האלה שבו אתה עם חסות פוטנציאלית מרחוק, אתה יכול לעשות את זה לחשוב עליך. פעולה פשוטה כמו שיחת טלפון, אתה יכול להפוך לפלרטט מוכשר. אפילו המרה קצרה במהלך היום היא סיבה גדולה להזכיר לך. טכניקה כזו תסייע captivate אדם, תביא לעניין מוגבר באדם שלך. המפתח הוא לעקוב אחר מספר כללים לביצוע שיחות טלפון עם נותני חסות פוטנציאליים.

מספר עצות לתוכן שיסייעו ליצור תמונה אטרקטיבית במהלך שיחת טלפון
  • ידידותי ומוניטין. התוכן צריך רק לגרום לרגשות חיוביים של חסות. כדי לעשות זאת, במהלך שיחת טלפון, עליך להוציא בעיה בצורה חיובית, כך שזה פשוט. הסיבה לשיחה צריך גם להיות טוב. אם אתה עדיין לא במערכת יחסים עם גבר, אתה לא צריך לקרוא לו להתלונן, אבזם או לא אתה לא מחליק את התוקפנות שלך. הוא לא יתרום בבירור למה שהוא רוצה להתחיל איתך לפגוש.
  • אם קראת את הראשון, אז לא שותק. לעתים קרובות, בנות מתנהגות כדלקמן: הם סימנו את מספר הגברים, בברכה ומחכים לה להמשיך את הדיאלוג. עדיף לא לעשות את זה. אם קראת דפוס פוטנציאלי, אתה צריך להתכונן לדיאלוג. תחשוב מראש מה אתה רוצה לדבר איתו, אילו שאלות ישאלו. בסופו של דבר, אתה לא יכול לבקש תאריך. הצג יוזמה - נציגי מין חזקים כאלה.
  • כללי תווית, ... איפה שאר אלוהים...
  • קוראים לזה בשם שם. אין לתקשר עם לקוח פוטנציאלי, באמצעות כינוי. הוא שולל דיאלוג. אם אתה רוצה לחתוך את המרחק ביניכם, להתקשר לאדם בשם. באופן מפתיע, נציגי מין חזקים רואים את זה מאוד מרגש. הם נמצאים במובן המילולי של המילה טיפול. במקרה זה, לא לטוס מעל שמו של גבר. אם החסות מוצג כמו אלכסנדר, קוראים לזה בדיוק, ולא סאשה או סאנקה. זה ניואנסים חשובים מאוד. PABLATE יכול לתת את ההשפעה הפוכה לדחוף את האיש ממך.
  • מפלרטטת על הרקע, תשומת לב מיוחדת יש לשלם לקול ואיך אתה נושם בטלפון. אל תנסה לייצג נשימה רפה, אז האיש יחשוב שאתה קורא לו מרוץ או מוקד של התקשרות ברכבת התחתית. הקול בתורו צריך להיות רגוע, בטוח, מתוק. זה יוסיף מיניות. צועקים בצינור, מיוחד במחוז, אינו מקובל, אז אתה לא שם את עצמך באור רע.
  • לא מונוטוני. יש צורך לשנות כל הזמן את האינטונציה במהלך השיחה. צביעה רגשית של דיאלוג - ניואנס חשוב בתקשורת טלפונית. אם תספר סיפור, הקול חייב להיות מאושר, קצב מהיר. כאשר אתה הולך לנושאים אינטימיים יותר, זה קצת נמוך יותר מאשר גוון נפח כדי ליצור את ההשפעה של המסתורין ומסתורין. זה יהיה רק ​​לעוות את האינטרס של החסות הפוטנציאלית שלך.
  • לשאול שאלות. איך לאהוב תואר פוטנציאלי? צריך להראות לו מה הוא אוהב אותך. כדי לעשות זאת, עליך להפגין את האינטרס המקסימלי של האדם שלו. שאל שאלות רבות ככל האפשר ולאחר מכן אדם יבין שהוא לא אדיש לך.
  • הפסד קצת לא לפגוע. זוג מחמאות יעזרו להמיס את הקרח בלב כל נציג רצפה חזקה. רק לא עושים יותר מדי עם נאומים לשבורה, כדי לא להיראות מזויפים.
  • עם כל שיחת טלפון, זה נחוץ תחילה לשקול כי גברים מעדיפים טבעיות. ולכן תנסה לנהל דיאלוג חופשי ושוחרר.

    Просмотров: 124 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar