12:41
אקספרס עיסוי: איך להירגע הלקוח בתוך 30 דקות?

הסוד של עבודה מוצלחת בסלון של עיסוי ארוטי הוא הגמישות המקסימלית ואת היכולת להסתגל לרצון הלקוח. כדי לעשות זאת, MASEUSE צריך להיות מחיר מגוון כי אדם יכול להזמין תוכנית המבוססת על ההעדפות שלה וכמויות של כסף. עם זאת, יש גורם חשוב נוסף כי הם מודרכים על ידי נציגי מין חזק, בחירת פורמט פנאי. אנחנו מדברים על מספר הזמן הפנוי. הפגישה הרגילה מחושבת לפחות 60 דקות, וכמה תוכניות זכויות יוצרים לקחת יותר משעתיים.

לא כל אדם יכול להדגיש כמות גדולה של זמן פנוי על הפנאי, כי אתה עדיין צריך להגיע לסלון עיסוי ואז ללכת הביתה. עם זאת, זה לא לחסל את הנציגים של סקס חזק מתוך הרצון להירגע. עבור לקוחות מועסקים כאלה יש שירות מיוחד - עיסוי אקספרס ארוטי. מפגש זה הוא בממוצע לוקח בערך 30 דקות. במקביל, אפילו במשך זמן כה קצר, המטפל עיסוי צריך זמן כדי לספק הנאה.

מה גברים משתמשים בשירותי עיסוי אקספרס

בסך הכל, בעולם הזה יש שני צדדים: טוב ורע. אז עם עיסוי ארוטי אקספרס. מצד אחד, המעסה יהיו יותר לקוחות, לאחר מחיר כזה ברשימת המחירים, ומצד שני, לזכור את הזול של תוכנית כזו, הילדה תצטרך לעבוד לא עם התותחים הנעימים ביותר. אקספרס עיסוי סדר לא רק אנשי עסקים שאין להם זמן לחופשה מלאה בשל לוח זמנים צפוף. מאז תוכנית כזו היא בדרך כלל 2 פעמים זול יותר מאשר הפגישה קלאסית, זה לעתים קרובות הזמנות ללקוחות שאינם יכולים להרשות לעצמם הוצאות גדולות על הפנאי. וזה:

  • סטודנטים צעירים.
  • מנהלים בינוניים.
  • גברים נישאים עמוקים - Podkablanni, כל העלויות של אשר נשלטת על ידי נשים.
  • עובדים קשים פשוטים ומהגרים.
  • למרבה הצער, הוא נציגים של קטגוריות אלה אשר לעתים קרובות "לקוחות בעייתיים": נסחר עם מעסים, להפריע בתהליך, להתחיל pester ו t.ד '. בעיה זו ניתן לפתור אם עובד בסלון מותרות עם שיעורי גבוה ואת התותיה המתאימה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

    חוקי עיסוי ארוטי אקספרס

    לפני המעסה היא משימה קשה מאוד. זה בלתי אפשרי מיד לקחת ולהמשיך לעורר אזורים ארוגניים יש זמן לספק לאורחים עד סוף הזמן. אבל כמה מרכיבים של מושב סטנדרטי יצטרכו לתרום:

  • לא לעכב את השיחה עם האורח מול עיסוי, אתה יכול לדבר במהלך הליכי מים, אם בכלל.
  • MASEUSE חייב להתחקות אחר המקלחת מול הפגישה יותר מדי זמן. לא להתערב בגוף של הלקוח רשעים לעכב את הקדמה.
  • הכנה לגוף לעיסוי צריך להיות מופחת באופן משמעותי. מליטוף אינסופי עדיף לסרב. כל מניפולציות האורחים צריכים להיות מכוונים להשגת מטרות מסוימות: חימום שרירי, סיכה עור עם שמן ו- T. ד '. כמובן, עיסוי ארוטי הוא טקס מיוחד, אשר מטבעו אינו דורש ממהר, אך לא במקרה של תוכנית אקספרס. כדי להתערב בתנועות חסרות משמעות.
  • כמובן, זה לא אומר כי יש צורך להתחיל מיד מושב עם תנועות גסות וחדות. אורח כזה לא יאהב את זה. אפילו במהלך התוכנית אקספרס, אל תשכח את הכללים הבסיסיים של עיסוי ארוטי. לבנות את הקצב הוא בהדרגה, אבל באותו זמן קצת יותר מהר מהרגיל.

    זה גם ראוי לציין כי במהלך עיסוי אקספרס לא צריך להתנסות, עדיף לסמוך על טכנאים עבודה מובטחת לתת תענוג של אדם. Masseuse צריך לעשות מה שהיא באמת עובד טוב. נסה על לקוחות חדשים מקלטים במהלך תוכניות אקספרס - רעיון רע. אז הנערה סיכונים לא להיות זמן לסיים את הפגישה עבור 30 דקות המוקצב. פעולה טובה יותר עבור יותר מאשר פעם התוכנית מוכחת.

    Просмотров: 242 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar