09:00
איך לעשות סקס עם בעלי בהירים יותר, אם יש לך זמן רב נשוי?

כאילו כל הכבוד, גם אצלם השותפים חושבים ידיד עם חצי צלב ולא לריב, מגיע הזמן שבו המשבר מגיע מהחלק. אם הרקע הרקע הורמונלי, אבקר בעבודה או, כפי שרובנו התרגלו לומר, ברור ארגמן, עובדות על הפנים. ייתכן גם כי אותו מיטה, אותם תנוחות, תרחיש, לשים את זה בעדינות, חוזרת מדי פעם, אבל כולם מצפים למשתתפים. כאשר נראה במיטה משהו חדש? הגיע הזמן לקחת את המצב בידיים שלך ומיד להחיות את הרגשות, בעוד יש עדיין משהו שנותר מהם. דירות דיסקרטיות בקריות

התוכן של המאמר

1 17 צעדים נועזים

ייעוץ לאחר מכן בהחלט להניח זוגות אשר מפחיד רגוע במין. זה יהיה רע אם לא נחגוג את מה שהרעיונות המפורטים הם חמים, כמו רבים באים לידי ביטוי, אמנים שונים!

17 צעדים נועזים 17

אל תסיר בגדים

כדי בעירום במהלך המין נראה כך הפרטים הרגילים של הקדמה, אשר מדלג על שלב זה של פעם, אתה עצמך יהיה מופתע על ידי התשוקה. להשאיר כמה דברים נשקו. ובאמת, למשל, חולצה או חצאית. גם כמעט כולם מרגשים סקס בנעליים או בתכשיטים.

אמנם עשה באופן מלאכותי, ספונטניות של סקס, לשים את זה קצת, יחזור התלהבות נשכחת. שים לב שאפילו דיספוסים, כפי שהיינו מדברים, לא מובנת ג'ינס, ולא להתפשט איטי להוסיף חדות. סקסולוגים ומומלצים: האם אתה רוצה בניגוד - לעשות איך אנשים משמשים להביע, דברים רגילים!

לעשות את האשליה של הרומן

מי זה זר מסתורי שהתברר להיות במיטה שלך? המוח, איך מנסה על עצמך, איך אנחנו רגילים לדבר, תפקידים שונים, אנשים להאיר עם רגשות חדשים. להציע שותף, זה הפך לשחק רומן. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי סקס אסור סודי הוא שיטה טובה להוסיף אדרנלין. הכי הרבה, כמו אנשים רבים חושבים, היא מניעה מעולה. מהו השותף בצד כאשר ניתן לגלם לינדן לדמיין ללא בעיות מיותרות ועם בן זוג?

סיכה כוח

תנוחה מיסיונרית, בחושך ובשמיכה. ואפילו לא צריך להגיד כי תיאור לא תואם לחלוטין של סקס, עם זאת? לגוון את זה כדי להניח ליטוף אוראלי, אבל לא רגיל. תארו לעצמכם עובדה אחת שאתה מבקר חנות סקס עבור חומר סיכה טוב. היצרנים ניסו ליצור אכיל, וכיוון שרובנו התרגלו לדבר, חומר סיכה בטעם, כפי שאמריקנו כל הזמן, וריאציות שונות. ואכן, כך סקס תהפוך לא רק חם, אלא גם מאוד טעים. ייתכן כי זה אפשרי כי במהלך משחקים לא סטנדרטיים תוכלו למצוא כמה אזורים ארוגניים החדשים ביותר ניצוץ לשעבר ביחסים.

שינוי לוקאטו

סקס ברור במיטה מהר מאוד משועמם לבסוף ואחת השיטות הברורות ביותר לשנות - לשנות - לשנות את מקום הפעולה. חיבוקים ספונטניים ליד שולחן המטבח? או יכול סקס מהיר במסדרון השחור? באופן טבעי, זה לא כל כך נוח, אבל אבל אפשרות טובה לגלות על התנוחות האהובות ולהעניק לאישה עבור הניסויים החדשים ביותר. מי יודע, אולי עוד יהיה, כמו רבים מתבטאים, חדר מתאים או שורות אחוריות באולם הקולנוע.

הניסוי עם תנוחות

ניסיון מין עומד או עם שינוי של תפקיד פעיל יכול להיות מביך, אבל רק לנסות לזרוק אתגר בעצמך! התנוחות החדשות הן שיטת הפתיחה, כפי שחלקן מאיתנו כל הזמן אומרת את המגע החדש ביותר, להרגיש את הנשימה של השותף באמת לזרוק את האפשרות של לא מין רע. אם עומס יתר פיזי אינם נכללים בתוכניות שלך, Sexologists לייעץ כיצד לבצע את התוכנית "מינימלית": לשים כרית קטנה תחת גלולה במהלך יחסי מין, כדי עדין את הזווית ואת עומק החדירה.

לא מקבלים חזק

זה, כמובן, הוא לא על מגע רגיל, אם כי אתה יכול סוף סוף לחוות, אבל אנחנו כאן על אוננות.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין Escaled, אשר יקצה את המצב יהיה חברה יפה.

שביעות רצון עצמית היא תהליך אינטימי מאוד. לפני עצמך לא מביש לעשות דברים מלוכלכים באמת. ניסויים דומים, גם אם אתה נשוי, לעזור לפתח מיניות, תחושה כי הגוף הוא ממש בברכה. מאוחר יותר משימות אלה ניתן להאציל לבן הזוג. כאן כדי לסחוט, שם כדי שבץ - המתכון למין טוב הוא לא כל כך מסובך!

זוגות מין זוגית

עבור כמעט כל זוגות, הוספת צעצועי מין כדי לפעול מיני דומה למין קבוצתי. אבל זה רע? להיפך, ויברטור יכול לסייע בהשגת אורגזמה והגשמה, כפי שאנו מבטאים, הרצונות הנסתרים ביותר. כולם יודעים שלא סופרים שהצעצוע יהפוך לגבול הראשון לזוג בחקר המין. כלל בסיס - לא לשמור. דילדו חייב להיות מודגש עבור חומר טוב האחרון יספק הרבה יותר הנאה לכל המשתתפים.

פשוט לדבר

הכל קל יותר, ולכן לא להאט ומהיר להתחיל את הנושא של סקס עם שותף. לדבר בכנות, פתאום החצי השני שלך כבר זמן רב רוצה לחוות משחקי תפקידים או לגוון מיקומים, אבל הכל לא יודע איך להתקרב. סיעור מוחות שיתופי בהחלט יוביל להחלטה לפתור. זה אפשרי כי אפילו הדיון ייתן לך על חוויות.

תעשה חיים!

מעת לעת עד יחסי מין, יש צורך לטפל קצת יותר פזיז. רמזים לא נוחים, בדיחות משותפות וילדים רגילים לעבוד טוב יותר, כפי שאמריקנו כל הזמן, סביבה קשה וכל המאמצים לשמור על תשוקה. Dockeying על איך להגיע, רגשות אפמלים, כמה מאיתנו אומר כל הזמן, שאלות ביתי במהלך יחסי מין הם באמת קשה לא לקשור בשגרה ולעשות אחד הכי הרבה כמו להיות לידי ביטוי, שיעורים נעימים עם בן זוגם דומה לקטוריה.

נסה הודעות מלוכלכות

אין דבר הכי הרבה שאנחנו מדברים כל הזמן, בלתי צפויים וחמים, מאשר מסר מיוחד במהלך פגישה או טיול עסקי ארוך. תודעות תדר, לחשוב על איך לפתוח במדויק את חבר הנפש ולהגביר להמציא הודעות חמות באמת. בהחלט לרשום מי, מי, איך ואיפה. ייתכן כי הגישה היצירתית לא נשאר לא שם לב.

הסר את החדר

עניינים מקומיים, אשר בכל עת כדי סוף סוף לסתום את ראשיהם לא נראה לחשוב על שום דבר אחר - זה באמת אימה במציאות. מלון זהיר מלון, הפרטים הפנימיים של אשר בהחלט לא להסיח את הדעת איך אנחנו רגילים לומר, את החצי השני. על העיניים לא, לשים את זה בעדינות, זה יהיה בא, כפי שכולם יודעים, המדף היריב הוא לא דלקת דפוק. כל המחשבות מרוכזות כאן וברגע. שירה שהדלת נעולה ונמשכת כמו שאנשים רבים חושבים, ערב רומנטי.

איטי

סקס פראי, כאשר הנשימה מיירטת ומרגלת את עיניו, כמובן, היא מצוינת, אבל העצה העבר לא תיכנסי. נסה להפליא כדי להאט את הנשימה. זה יכול לצייר, כמה לחשוב הרבה יותר טוב מאשר אבנים רם. לנשום ולנשוף ללא העומס, נתפס אפילו גופי קשר אקראיים O פרטים נוספים. שאל כמה הם באים לידי ביטוי, אחר הצהריים על רגשות ואיך אתה יכול לחזק אותם. אני חייב לומר מה נעשה מעט.

לנקות את הראש שלך ממחשבות מיותרות

תחשוב על משהו מופשט במהלך סקס היא חוויה מועדפת של כמעט כל הנשים. ללא ספק, ראוי להזכיר מה לשטוף את הווילונות, לשנות את התחתונים למיטה ולבסוף לחשוב על ארוחת ערב. כמה מסוגנן כרגע רק אומר, אתה "לא ברגע" והשותף יהיה ללא ספק מרגיש. מתעניין ביסודו של אינטימיות אינטימית, כי סקס הוא לא רק על פיזית, וחושני. כולם יודעים כי התרגיל ריקון הראש לאסוף את ההזדמנות להיות במיטה. יש רק לך, חצי השני והשעה הקרובה של הנאה.

צפייה שיתופית פורנו

באופן מסורתי, פורנו מסתכל לבד כרקע לאוננות, אבל כאשר הצופה השני מחובר גם כדי להציג - זה כבר סקרן. פורנו, ובמיוחד את הבחירות הקואופרטיב של הז'אנר והרולר מאוד, בסופו של דבר, מרגש סקרנות לא רק. ואולי אפילו לא צריך לומר כי זה אפשרי לחלוטין כי האהוב עליך שאתה אוהב, כמו אנשים נהגו להביע, את המחצית השנייה של הסרטון ניתן להדגיש על ידי כמה שבבים. זה לא סוד עבור כל מי שאולי השותף מעריץ כל הזמן ברוטו או בקול רם יותר. ביחסים, אפילו זמן רב, כל הזמן יש מקום לפתוח!

ללא רגישות

זכור אילו חוויות הפכו אפור נוצרי בסרט המפורסם "50 צבעים אפורים"? למה לא להדגיש את החוויה של y, אם כי בדיוני, אבל באיכות גבוהה המאהב. נסו להכין עיניים של שותף או לשלול במהלך שמיעה, להרים מוסיקה נעימה לשים אוזניות. כפי שהוא ברור, עם עבודה שגויה, כפי שאנו מבטאים, 1 מתוך הרגשות, השאר מוצגים, ואת הרגשות החריפים כאן. לאחר מכן, אל תפחד להתנסות עם הניגודיות של הטמפרטורות (שעווה וקרח), אור, כפי שכולם אומרים, מדגדג וקשירת ידיים או רגליים.

קח את המראה לפני המיטה

הסכמה על הניסיון הפרנק עם השתקפות, מסכים עם השותף שאף אחד לא יהפוך לאובייקט של ללעג בשל הביטוי של הפנים או פגמים גופניים. לשים מראה ענק מול המיטה ולהתחיל עם פרלודים כבדים. סקס מול המראה יכול להיות כיבוש חם מאוד: ליצור רצון בעיני שותף ויופי של גופים עירומים.

מתנות מיוחדות

זר פרחים וקופסת ממתקים - בנאלי. כזה יכול, בסופו של דבר, הפתעה רק את היחסים הראשון.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, אם המילה באה לפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי היום הנמלון רק שולח את הלקוח באירוע, שומר את השיחה ואת ליווי אישה WIP בכיתה יהיה אינדיקטור של המצב.

זוגות החיים במשך זמן רב יחד, מסוגלים לחלוטין של מתנות יוצאי דופן. לדוגמה, אדם יכול לעשות את המסירה של תחתונים יפים, אשר הוא רוצה לבנות באותו ערב לאחר עבודה במיוחד על בן הזוג. אבל לא להגביל את הטיפים באינטרנט. זה אפשרי כי זוג שלך יש צ 'יפס כי הם רק שניים.

באמצעות עצות אלה, תוכלו לבדוק בהצלחה כיצד לבוא לידי ביטוי, ניצוץ נכחד ביחסים. כולנו יודעים כי רק לא להגזים עם בדיקות ולהזהיר את אשתך!

Просмотров: 123 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar